Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10

  • Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10 Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10
  • Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10 Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10
  • Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10 Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10
  • Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10 Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10
  • Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10 Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10
  • Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10 Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10
  • Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10 Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10
  • Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10 Едно от най-добрите суперминита, стана малко по-добро: обновеният Hyundai i10

31 Aug 2016

Успехът на Hyundai i10 е безспорен, а фактът, че британският TopGear го определи за един от най-добрите модели в класа не е случаен. Малка кола, която вози добре, изглежда добре, има добро базово оборудване и създава впечатление за солидно сглобена. Рецептата не е много сложна, но не всеки успява да я постигне. Минуси? Цената. В случая не е колосална – започва от 17, но накичен с всичко екземпляр може да стъпи на 30 хил. Hyundai отдавна не правят евтини коли, но и качеството скочи.

Та, към обновения i10. Отвън промените са предимно в предницата, нова решетка и нови LED дневни светлини, обособени като самостоятелни кръгли елементи. От другите страни новостите са по-дискретни. Новости обаче има в интериора, в оборудването за сигурност и в техниката. Свеж 7-ичнов тъч с навигация, системи Front Collision Warning System (FCWS) и Lane Departure Warning System (LDWS), които предупреждават при условия за евентуален сблъсък и при напускане на лентата или, както и ревизирано окачване и кормилна уредба. А, има и нови цветове за кабината, нещо което ще зарадва най-вече дамите.

Що се отнася до двигателите, те остават същите – 1-литров 3-цилидров бензинов с 66 коня и 1,2-литров с цилиндър отгоре и 87 к.с. Серийно имате 5-степенна ръчка, а опционално автоматик с една степен по-малко.

Първородната Godzilla!