Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...

  • Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града... Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...
  • Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града... Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...
  • Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града... Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...
  • Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града... Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...
  • Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града... Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...
  • Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града... Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...
  • Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града... Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...
  • Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града... Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...
  • Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града... Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...
  • Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града... Чудовищно: Bentley Conti GT с 10-литров битурбо V8 и 3000 коня. За драг е, но е легално да се кара и в града...

02 Sep 2016

Това изродско Bentley Conti GT – нямаме друго по-подходящо определение – е дело на човек на име Стив, който искал да си направи нова драг кола. Стив имал само два условия: бегачката да бъде британска и да може да се регистрира без проблем, за да може да се кара и по пътя. Интересно...

„Започнах да звъня на различни морги в търсене на купе от Continental GT, но всички налични бяха прекалено смачкани. Затова реших да купя цяла кола...“, казва Стив. Харесал GT-то в eBay, платил 500 паунда капаро онлайн, напълнил един сак с останалата сума и отишъл да вземе благородното купе от Ливърпул.

Когато пристигнал, собственикът веднага задал логичния въпрос „Искаш ли да я пробваш?“. Нашият човек обаче отговорил с „Не, възнамерявам да я разпилея веднага щом я закарам вкъщи...“

Нещо, което наистина направил, разглобявайки я до последния болт. Любопитното е, че Стив успял да продаде всички ненужни му части (тоест, над 80% от колата), на един и същ купувач, фирма занимаваща се внос на автомобили от САЩ. „Бяха купили Conti GT, което било наводнявано в солена вода. Трябваше им всичко, включително интериора. Сделката ми възстанови 60% от сумата за която взех моята кола“, казва Стив.

Оттам нататък започва изграждането на мега Bentely-то с идеята колата да бъде максимално близка, като визия до оригинала, както и да бъде шосейно легална. Стив, заедно с помощта на негови приятели, с които реално работи (знаете как е в тези среди, всички се познават и правят бизнес помежду си), завършва GT-то за седем месеца.

Голяма част от каросерията е оригиналната, с изключение на предницата, където има алуминиеви парчета и карбонови елементи, каквито са предните калници например. Носещата конструкция разбира се е тръбна, интериор почти няма – карбонови панели, които донякъде напомнят на оригиналните форми, а моторът? Моторът е изработен по поръчка :10-литров битурбо Chevy V8, който качен на стенда показал 3082 к.с.... Идеален. Стив го избрал обаче и от съображения за издръжливост, защото негов приятел имал подобен, който ползвал и за всеки ден.

Как се представя колата? Ами, все още е в процес на настройка. „На финала на четвърт милята уредите отчетоха 320 км/ч. Когато свалихме данните от колата обаче, имахме показание на гумите от 357 км/ч. От 300-те метра нататък оставя черни следи...“ Да върти гуми с над 320, очевидно има мноооого тяга, която трябва да бъде обуздана. Стискаме палци на Стив и се радваме на това изродско Conti GT!

Източник: streetmachine.com

Първородната Godzilla!