Убиецът на Ferrari: Брутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Брутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
Убиецът на Ferrari: Бутално елегантната Honda NSX-R GT
15 Dec 2018
Когато Honda пуска NSX през 1990 г., някои я наричат убиецът на Ferrari, прозвище което тръгва от уста на уста. И макар, че потенциалът на NSX не е точно съизмерим с този на италианците по онова време, колата е прекрасна и изпипана до последния детайл, а управлението, настроено от незаменимия Аертон Сена.
NSX обаче трябва да се състезава, а за целта са нужни хомологационни бройки, тоест, определен брой състезателни коли, маскирани като шосейни, да бъдат продадени на хората, които да си ги карат по улиците. Заради което се ражда Honda NSX-R GT, най-бруталното изпълнение на „японското Ferrari“ правено някога.
Разположен в средата атмосферен V6 с обем 3,2 литра, 280 к.с. при 7300 об/мин и 304 Нм при 5500 об/мин, 6 ръчни скорости, задно предаване и диф с ограничено приплъзване. Максималната скорост е около 280 км/ч, а визията на колата - извънземно елегантна. И брутална. Предлагаме ви една приятна галерия на фотографа Джордан Шираки.