Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга

  • Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга
  • Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга
  • Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга
  • Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга
  • Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга
  • Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга
  • Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга
  • Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга
  • Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга
  • Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга Дървен и усмихнат байк: Honda SS50, направен от... отломки. Супер симпатяга

07 сеп 2016

„Трябваше ми мотор за състезание, което бе след два месеца. При мен обаче имах само малката Honda SS50. Очертаваше се доста забавна работа,“ споделя Джордж Уудман, създателят на La Chute, както е кръстен малкия байк. Име, с което французите наричат парчетата дърво, к0оито остават след направата на мебелите.

Което не е случайно. „Яйцето“ и опашката на La Chute са направени именно от „отломки“, които са се мотали из ателието на Джордж. Предимно бреза и пауловния, а между тях е монтиран оригиналният резервоар, но под друг ъгъл. Седалката също е хенд мейд, както и рамото на задното окачване, което е пригодено да поеме по-голямата 18-инчова драг гума.

„,Пружините отзад обаче са адски твърди и няма много движение. Реално се усеща катo твърд байк,“ казва Уудмен. Същият е подменил и 50-кибиковото моторче с 190-кубиков Daytona агрегат, който генерира 27 коня. „На няколко пъти бях доста близко,“ казва Джордж. „Само 82 кг, с тази тяга, завоите могат да бъдат проблем. Но пък изглежда доста добре...“ 

Коментирай

Sending ...