Безсрамният нудист: Berham Customs Suzuki ‘Shiny Harry’, което тежи 168 килограма и е по-голо от водата

Безсрамният нудист: Berham Customs Suzuki ‘Shiny Harry’, което тежи 168 килограма и е по-голо от водата
08 Sep 2016

Което в никакъв случай не значи, че моторът е гола вода. Просто по-нейкед от това няма на къде. Голи тръби и не по-малко голи мaгнезиево-бронзови. Дааа, именно Harris рамката е основният елемент на мотора, по който няма много други... елементи. Тя датира от 84-та година, като чак сега пичовете от Berham Customs решават да я сглобят в мотор. Оригинално носи червена боя, която обаче ателието сваля, за да разкрие механичната красота на байка. Вижте само тези заварки. Веднъж лъснала, конструкцията провокира и името на проекта – Shiny Harry.

Рамката обаче е замислена да носи мотор от Kawasaki Z1000, пичовете избират Suzuki GSX1100 от 81-ва, което означава само едно – проблем. Който е решен с нови монтажни точки за двигателя, предницата е взета от GSX-R750, но е свалена по-ниско, задното рамо е удължено, а джантите идват от Honda CB900F.

Дотук добре, само че идеята на Berham била да пуснат байка в състезанията в рамките на фестивала Glemseck 101. При вида на сериозната конкуренция и заводските тимове обаче, конструкторите на този гол гол решили, че няма как да надвият отборите с такива гърбове. Но пък вкарали още ентусиазъм и работни часове, вместо пари. Решили да гонят лекотата, което и обяснява вида на мотоциклета.

Слтернаторът е заменен от литиево-йонна батерия, задните амортисьори от стоманени пръти, а стартерът отива в кошчето. Как пали? Дръжките зад седалката не са случайни... Както и V-образното резервоарче, което качва едва 1,5-литра бензин, достатъчни за състезанието. Резултатът – 168 кг. 

Колко е мощен? „Нямахме време да го качим на диното,“ казват пичовете от Berham. Но е показателно, че на финала Shiny Harry се изправя срещу Fat Mile, базиран на Bandit 1250, битка която Harry печели. Не е зле, за мотор без нищо, с 32-годишна рамка.

Лукс от Китай!