Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...

  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...
  • Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее... Новото Porsche Panamera и като хибрид: 462 к.с. и 2,5 л/100 км. Ееее...

10 Sep 2016

Може да бъдете повече от сигурни, че колата ще харчи около 8 на сто, ако я карате нормално, като разбира се тук зависи и какво разбирате под „нормално“. Другото сигурно нещо е, че ако я карате като хибрид, тоест, ако се съобразявате с някои особености на този тип задвижвания, плюс ако я карате често от контакт до контакт, колата може да бъде дооооста икономична.

Задвижването? Двойно предаване, идващо от нов 2,9-литров битурбо V6 със 220 коня и 440 Нм, плюс електромотор със 136 коня и още едни добри 400 Нм. И, за разлика от предходното поколение хибридна Panamera, където педалът на газта трябваше да е натиснат поне на 80% за да извлечете максимума от двата мотора, то тук V6-така и ел. мотора работят заедно от самото начало. С две думи – системата е доста по-умна и ефективна.

Батерията? Увеличена от 9,4 на 14,1 kWh, които са достатъчни за 50 км чисто електрически пробег. Тя се пълни за 5,8 часа от нормален контакт с 230V и 10А, но ако си поръчате колата с опционалния бордови „чарджър“ с мощност 7,2 kW (вместо базовия 3,6 kW) и ползвате ток с 32A, колата е пълна за 3,6 часа. Може да насрочите зареждането както през компютъра на колата, така и чрез телефона си или умния ви часовник.

Дали е бърза? Ами, ако от 0-100 за 4,6 сек и 278 км/ч ви се струва бързо, значи да. Дали е скъпа? Да. Panamera 4 E-Hybrid започва от 107 553 евро с ДДС в Германия, което обаче я прави най-евтиният вариант от всички. Бензиновата 4S започва от 113, дизеловата е 117, а мега гига Panamera Turbo – минимум 153.
 

Първородната Godzilla!