Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка

  • Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка
  • Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка
  • Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка
  • Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка
  • Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка
  • Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка
  • Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка Ducati Scrambler, но за шосето: Strada 800, eдна вдъхновяваща конверсия от Южна Африка

10 Sep 2016

„Първият път, когато тествах Ducati Scrambler, ми дойде идеята да го превърна в шосеен байк,“ казва Карлс Вайвс то Fuel Bespoke Motorcycles, ЮАР. „И какво по-добро вдъхновение от Ducati 900 SS Desmo от 70-те?“ Очевидно, никакво.

Започва се с резервоарът, който е заместен от съд взет от Benelli Mojave, но поради модерния инжекцион на Scrambler се е наложило монтирането на външна горивна помпа. Отпред поставят „яйце“ от съответната ера, внос от Япония, а опашката е реплика на 900 SS.

Супер, но шосейният Scrambler иска и по-добро управление на сфалт. Пичовете скъсяват предната вилка, а отзад адаптират степенки и лостове от Monster, към рамата на бившия офроудър. Ауспухът е универсален в GP стил, готин, а гумите - Pirelli Scorpion Trail II, идеални за гладък асфалт. Що се отнася до разцветката, поздрави от Ducati през 79-те. 

Много практичен и интересен!