Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000

  • Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000 Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000
  • Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000 Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000
  • Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000 Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000
  • Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000 Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000
  • Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000 Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000
  • Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000 Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000
  • Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000 Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000
  • Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000 Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000
  • Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000 Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000
  • Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000 Супер мотор със супер име: Three Martini Lunch от Icon 1000

11 Sep 2016

„Обяд с три мартинита“. Любопитно. Това е израз разпространен в щатите, с който Янките описват лежерните бизнес обеди, при които въпросните бизнесмени могат да си позволят да ударят по повече от едно питие през работния ден. Сещате се, успели хора, които не бързат много. Icon 1000 са взели прекрасния 2014 Triumph Thruxton и са сътворили чудеса - Three Martini Lunch.

Вдъхновението за този мотор, вярвате или не, идва от 1968 Pontiac Firebird, както и цветът -Verdoro Green, близък до British Gracing Green, но не точно. „Цветът е откраднат от единствения Pontiac, който някога е ставал за нещо и е приложен на тази английска машина,“ казват от Icon 1000.

Механичните промени са сериозни. Тъй като долната част на рама е премахната, сега двигателят изпълнява ролята и на носещ елемент. Спирачките идват от EBC, a еднораменното окачване работи с уникален шок Nitron. Над него завършва изпускателната система, изолирана с модифициран топлинен щит от Ducati Panigale. Сериозните джанти в стил 70-те пък идват от Kawasaki KZ1000, обути в гуми Avon.

Именно джантите и гумите са наложили сериозна преработка на байка. Пичовете искали 16-инчови отпред и отзад, което означавало само едно – ползването на задна джанта за отпред. Широчината обаче била прекалено голяма,а решението? Предница от Harley Wide Glide. Колкото до раздувките, те са хибрид между елементи от Airtech Ducati MH900E и Yamaha FZ600.

Three Martini Lunch крие още любопитни модификации. Резервоарът е силно преработен за да отвори място на изпускателната система, а опашката е също пипана Airtech Harley част. Колкото до фарът, той е съставен от алуминиева отливка и по принцип се използва при големите камиони за дърводобив. Гледайте филмчето.

Three Martini Lunch from ICON Motosports on Vimeo.

Лукс от Китай!