Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
Красотата е геометрия? Новото Peugeot 5008 изглежда внушително. Дълго е 4,64 метра и е... само с предно
12 Sep 2016
Не бива да се бъркате – това не е „джипът на Peugeot”, наследникът на 4007, който се произвеждаше в... Япония до 2012 (реално, преоблечено Mitsubishi Outlander), а наследникът на вана 5008. Да, от ван колата стана SUV или, както обичат да наричат подобни автомобили, кросоувър.
Новото 5008 е доооста по-голямо отпреди – по-дълго е с цели 16,5 см, на широчина се е раздуло с 11 см, а междуосието е 2,84 м. В резултат на това, както и на доста по-кубичните форми, в колата е и по-широко. Багажът също се радва на комфорт: 640 литра при конфигурация с 5 седалки (има със 7), а ако бутнете всичко долу, „лъвчето“ гълта предмети с дължина до 3,2 метра. Идеално за IKEA значи.
Под капака? Два бензинови мотора: 1,2-литров със 130 к.с. и 1,6-литров със 165, които идват с 6-степенна ръчка или автомат със същия брой скорости. Дизелите са 1,6 и 2,0, с мощности 100, 120, 150 и 180 к.с.
Що се отнася до електрониката и интериора, всичко е в крак с модата. Множество системи подпомагащи водача – активен круиз контрол с автоматично спиране, разпознаване на знаци, система за поддържане на лентата на движение, автоматични светлини, Visio Park с 360-градусов обзор и доста други, в това число Advanced Grip Control, която подобрява сцеплението. Предаването обаче е само предно, за двойно ще трябва да изчакаме новия голям SUV на марката, който не се знае кога ще се появи.