Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original

  • Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original
  • Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original
  • Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original
  • Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original
  • Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original
  • Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original
  • Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original
  • Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original
  • Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original Освежаващо чист: Triumph Bonneville от FCR Original

18 Sep 2016

Изключително чист, наистина. Само го погледнете. Това е един от най-непреходните, елегантни и приятни за окото Triumph-и, който някога сме виждали. Нищо прекалено, нищо излишно. Дело е на френското ателие FRC Original, който пипат със стил.

Създателите му описват мотора по следния начин: „Желание за завръщане към корените: игрив мотор, без изкуствени украшения, но ефективен“. Никелирана рамка и вилка, полирана за да пасне на стила. Последната идва от бутиковата италианска фирма Mtris. Задният калник и кутията на акумулатора, разположена под седалката, са оформени от алуминий, като няма нищо излишно.

Двигателят? Машината с обем 865 куб. см. е в заводско изпълнение и генерира 67 к.с., напълно достатъчни за този байк. Изпускателната система тип 2-в-2 също е супер семпла, минимализъм на макс. Мотоциклетът се движи на Ceriani джанти обути Delux Champion класически гуми, като отпред размерът е заводският, 19 инча, а отзад по-голям от стандартния – 18 инча. Толкова. И затова е супер.

Лукс от Китай!