„Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста

  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста
  • „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста „Какво толкова може да се пипне на един GS550E?“. Очевидно доста

19 Sep 2016

Нашият слоган е „Правим изложбени мотори за пътя,“ казват от WiMoto. И това наистина е така „Един мотоциклет трябва да изглежда добре, но трябва и да се държи така при каране“.

Този проект започва в ръцете на клиент на WiMoto, който купува стандартния мотор, защото е евтин и добра база за къстъм модифициране. Скоро обаче човекът изразходвал целия си бюджет и загубил увереност, че въобще може да излезе нещо от байка. „Какво толкова може да се пипне на един GS550E“ казал той. „Няма ли да е пълна загуба на пари?“

Очевидно доста неща, доказали WiMoto, който взелли машината и я превърнали в това, което виждате на снимките. От оригинала остава само двигателят и част от рамката. Проектът започва с дигитална скица, последвана от 3D модел и чак след това WiMoto хванали гедорето и флекса. „Клиентът искаше нещо по-така, затова решихме да направим изцяло нова предница с моношок и твърда ферма“.

Задното рамо също е направено от нулата, както и повечето компоненти на мотора. Не и джантите, който WiMoto искат да бъдат доста щедри. Затова се спират на 21-инчова отпред и 19-ка отзад, свалени от кросарката Kawasaki KXF450. Резервоарът пък идва от Harley, а цялостната философия е базирана на олекотяването. „Успяхме да свалим 55 килограма от оригиналното тегло, а това оказва голямо влияние на управлението: 50 коня и 160 килограма са добра комбинация.“ Така е, а финалният резултат е и визуално лек. Червени шини? Отварят го много. Готин байк.

Много практичен и интересен!