Шест от най-бързите нафтови коли на пазара в момента. Печки? Пф...

  • Porsche Panamera 4S Diesel. Мега лимузината, която се задвижва от 4-литров битурбо V8, който развива 422 к.с. и 850 Нм, достатъчни за 4,3 до сто и 285 км/ч. Доста голяма кола, с доста добри параметри. Дизелите не са това, което бяха. Porsche Panamera 4S Diesel. Мега лимузината, която се задвижва от 4-литров битурбо V8, който развива 422 к.с. и 850 Нм, достатъчни за 4,3 до сто и 285 км/ч. Доста голяма кола, с доста добри параметри. Дизелите не са това, което бяха.
  • Audi A8 4.2 TDI. Също голяма и луксозна немска лимузина. Нейният V8 изкарва 385 к.с. и 850 Нм, добри за 4,7 до сто и 250 км/ч (електронно ограничени). Ускорение, което е същото както на BMW M550d. Audi A8 4.2 TDI. Също голяма и луксозна немска лимузина. Нейният V8 изкарва 385 к.с. и 850 Нм, добри за 4,7 до сто и 250 км/ч (електронно ограничени). Ускорение, което е същото както на BMW M550d.
  • Audi SQ7. Още едно голямо Audi, чиито мотор е близък до този на Bentayaga. Тук обаче турбините не са три, а две, като с турбо дупката се бори електрически компресор: 435 к.с., 900 Нм, 4,9 до сто. Audi SQ7. Още едно голямо Audi, чиито мотор е близък до този на Bentayaga. Тук обаче турбините не са три, а две, като с турбо дупката се бори електрически компресор: 435 к.с., 900 Нм, 4,9 до сто.
  • BMW X5 M50d. Тук имаме тритурбо редови шестак с 381 к.с. и 740 Нм, позволяващи на бестселъра да достига сто от място за 5,3 сек, като спира да ускорява при 250 км/ч, защото е ограничен. BMW X5 M50d. Тук имаме тритурбо редови шестак с 381 к.с. и 740 Нм, позволяващи на бестселъра да достига сто от място за 5,3 сек, като спира да ускорява при 250 км/ч, защото е ограничен.
  • Porsche Cayenne S Diesel. 385 коня и 850 Нм, ускоряващи 2150-килограмовото Porsche до сто за 5,3 сек и 252 км/ч. Моторът е 4,2-литров V8, еднакъв с този на Audi SQ7 TDI, което обаче е една идея по-бързо до сто. Porsche Cayenne S Diesel. 385 коня и 850 Нм, ускоряващи 2150-килограмовото Porsche до сто за 5,3 сек и 252 км/ч. Моторът е 4,2-литров V8, еднакъв с този на Audi SQ7 TDI, което обаче е една идея по-бързо до сто.
  • BMW 750d xDrive. Колата с най-мощен 6-цииндров дизелов мотор в света. Който работи с 4(!) турбини, развива 400 к.с. и 760 Нм. Цифри, хвърлящи супер куксозната лимузина до сто за 4,6 сек. BMW 750d xDrive. Колата с най-мощен 6-цииндров дизелов мотор в света. Който работи с 4(!) турбини, развива 400 к.с. и 760 Нм. Цифри, хвърлящи супер куксозната лимузина до сто за 4,6 сек.

23 Sep 2016

Преди борени дни Bentley представи първият нафтов модел в историята си. Пръв и то какъв: V8, с три турбини, 435 к.с., 900 Нм, който ускоряват 2,5-тонната грамада от 0-100 км/ч за 4,7 секунди. Супер.

Британците (реално немците, защото колата е дело на VW Group), обаче далеч не са единствените, който предлагат практични коли със супер мощни дизели. Предлагаме ви още шест коли с мега нафтови агрегати, като това не е Топ 6 класация, а по-скоро списък. Ето ги и тях.

 

 

Първородната Godzilla!