Величествена: Rocket Bunny 1992 Acura NSX










„Първо смятах да купя колата и да я конвертирам в NSX-R,“ казва собственикът. „После обаче се свързах с Rocket Bunny и проектът пое в тотално различна посока.“
Този NSX e сериозно преработен. Предната черупка се отваря напред, купето е уширено, всичко е обвито в син хром. Enkei джанти в черно, GT спойлер на задния капак, това са само част от промените. Моторът е разглобен и тотално преработен с ковани компоненти и снабден с GruppeM механичен компресор. Сега колата развива 316 к.с. и 343 Нм. „GruppeM компресорът е най-рядката част от проекта. Той добавя по-малко мощност от други подобни системи, но го избрах, защото е от същите години от който и кола. През 90-те струваше около 10 хил. долара.“
Като цяло, все по-малко хора се интересуват от автомобили в днешно време, но когато спра с на паркинг, всички започват да я снимат и да задават въпроси с усмивка. Надявам се проекти като този да обърнат тенденцията и повече хора да се заинтересуват от коли и тунинг.“