15 причини, поради които това Lamborghini Diablo SV Coupé е по-готино от Aventador. Галерия с причините

  • 1. Производственият обем. Колата на снимките е една от 18-те произведени през 1998 г. По онова време Lambo бе много по-бутикова компания, с малко над 200 коли годишно. Бройката за 2015 е над 3200 единици. 1. Производственият обем. Колата на снимките е една от 18-те произведени през 1998 г. По онова време Lambo бе много по-бутикова компания, с малко над 200 коли годишно. Бройката за 2015 е над 3200 единици.
  • 2. Джантите. Вижте ги само, двукомпонентни, двуцветни, с по 40 болта по ринга всяка. Произведение на изкуството, което може да си сложите в хола и да гледате с часове, без да ви писне. 2. Джантите. Вижте ги само, двукомпонентни, двуцветни, с по 40 болта по ринга всяка. Произведение на изкуството, което може да си сложите в хола и да гледате с часове, без да ви писне.
  • 3. Фаровете с „клепачи“. Това е последното Lambo с излизащи нагоре „очи“. С фейслифта, който италианците представят през 1999 г., колата се сглобява със статични фарове от Nissan 300ZX. 3. Фаровете с „клепачи“. Това е последното Lambo с излизащи нагоре „очи“. С фейслифта, който италианците представят през 1999 г., колата се сглобява със статични фарове от Nissan 300ZX.
  • 4. Капачката на резервоара. Семпла, метална капачка с ключ и безел с шест шестограмни болта. Шестоъгълникът на Aventador също е готин, но е пластмасов и под него се крие скучна черна врътка, каквато ще намерите при почти всяка съвременна кола. 4. Капачката на резервоара. Семпла, метална капачка с ключ и безел с шест шестограмни болта. Шестоъгълникът на Aventador също е готин, но е пластмасов и под него се крие скучна черна врътка, каквато ще намерите при почти всяка съвременна кола.
  • 5. Прозиращият карбон на задното крило. Вижте само как Lambo са оставили открита част от карбоновата структура, контрастът с жълтото е страхотен. Aventador? Не може да различите спойлера от купето, докато същият не получи команда от електрониката. 5. Прозиращият карбон на задното крило. Вижте само как Lambo са оставили открита част от карбоновата структура, контрастът с жълтото е страхотен. Aventador? Не може да различите спойлера от купето, докато същият не получи команда от електрониката.
  • 6. Дизайнът. Той е дело на Марчело Гандини, човекът изваял маниакалния модел Countach и  молим за внимание, Miura. Докато Аventador е нарисуван от Фелипо Перини, който също има добри попадения, но застъпва като част от VW Group. 6. Дизайнът. Той е дело на Марчело Гандини, човекът изваял маниакалния модел Countach и молим за внимание, Miura. Докато Аventador е нарисуван от Фелипо Перини, който също има добри попадения, но застъпва като част от VW Group.
  • 7. Въздухозаборниците на покрива. Класическо изпълнение, два отвора, хранещи 5,7-литров V12 с въздух. Aventador? Също има подобни, но вписани отстрани. Ние залагаме на тази класика. 7. Въздухозаборниците на покрива. Класическо изпълнение, два отвора, хранещи 5,7-литров V12 с въздух. Aventador? Също има подобни, но вписани отстрани. Ние залагаме на тази класика.
  • 8. Скоростите. Докато Murc разчита на автоматизирана кутия и пера на волана, каквито днес може да си поръчате и в Toyota Corolla, то Diablo SV предлага абсолютния кеф на ръчните скорости с H-образни канали на централния тунел. Порода, която вече не съществува. 8. Скоростите. Докато Murc разчита на автоматизирана кутия и пера на волана, каквито днес може да си поръчате и в Toyota Corolla, то Diablo SV предлага абсолютния кеф на ръчните скорости с H-образни канали на централния тунел. Порода, която вече не съществува.
  • 9. Таблото. Бели аналогови уреди с истински стрелки и километраж, разграфен до 360 км/ч. При Ventador пред вас седи стерилен LCD екран, който може да конфигурирате. При желание, вероятно може да изкарате на него и Мики Маус. 9. Таблото. Бели аналогови уреди с истински стрелки и километраж, разграфен до 360 км/ч. При Ventador пред вас седи стерилен LCD екран, който може да конфигурирате. При желание, вероятно може да изкарате на него и Мики Маус.
  • 10. Изскачащото стерeo. Alpine. Не може да отречете, че подвижните дисплеи са по-яки от забодените на таблото екрани. Днес Audi продължават да правят коли с такива, но Aventador разчита на статичен, вероятно сходен с този на VW Golf. 10. Изскачащото стерeo. Alpine. Не може да отречете, че подвижните дисплеи са по-яки от забодените на таблото екрани. Днес Audi продължават да правят коли с такива, но Aventador разчита на статичен, вероятно сходен с този на VW Golf.
  • 11. Истинското олдскуул усещане. 1998 Diablo SV създава истинско олдскуул усещане. Да, не е толкова изпипано, колкото Aventador и да, не се кара толкова лесно. И точно това ни харесва. 11. Истинското олдскуул усещане. 1998 Diablo SV създава истинско олдскуул усещане. Да, не е толкова изпипано, колкото Aventador и да, не се кара толкова лесно. И точно това ни харесва.
  • 12. Името. Всички сме виждали бъзика с името на Aventador – А-Vent-A-Door. Името на съвременния модел също има солидна история, но някак си Diablo просто доминира и навява асоциации с дявола. Зла машина! 12. Името. Всички сме виждали бъзика с името на Aventador – А-Vent-A-Door. Името на съвременния модел също има солидна история, но някак си Diablo просто доминира и навява асоциации с дявола. Зла машина!
  • 13. Моторът. Олдскуул 5,7-литрова V12 машина, която е проектирана без особена мисъл за спазване на еко нормите. Двигател, който носи духа на марката от едно време. 13. Моторът. Олдскуул 5,7-литрова V12 машина, която е проектирана без особена мисъл за спазване на еко нормите. Двигател, който носи духа на марката от едно време.
  • 14. Огледалата. Две тънки подобни на кости свръзки и изтеглена аеро форма. По-фини са от буците на Aventador, които – и заради стеблата си - стърчат като големи глави на стикове за голф. 14. Огледалата. Две тънки подобни на кости свръзки и изтеглена аеро форма. По-фини са от буците на Aventador, които – и заради стеблата си - стърчат като големи глави на стикове за голф.
  • 15. Цената. Запазено 1998 Diablo SV, като това на снимката (40 000 км) струва около 300 000 евро. Което е с около 50k над цената на Aventador. Този факт неминуемо прави вас и колата по-куул в бара. 15. Цената. Запазено 1998 Diablo SV, като това на снимката (40 000 км) струва около 300 000 евро. Което е с около 50k над цената на Aventador. Този факт неминуемо прави вас и колата по-куул в бара.

30 юли 2018

Колата, която виждате на снимките е Lamborghini Diablo SV Coupé, супер запазен екземпляр от 1998 г., на едва 40 042 км. Кола, която ни хвърли в размисли защо е по-готина от едно съвременно Lambo Aventador в неговото обикновено изпълнение със 700 коня и 4x4 задвижване.

Една от причините е и именно задното задвижване на това SV, като тогава двете букви са означавали най-базовия вариант, в която се е предлагал Diablo - задно, 48-клапанов 5,7 V12, 510 к.с., 580 Нм, 1576 кг и 322 км/ч. Доста добра база, опакована в творение на Марчело Гандини, човекът изваял маниакалното Countach и Miura.

Вижте нашите 15 причини, поради които, тази кола е по-яка от съвременния Aventador. И споделете вашето мнение, ако се различава от нашето.

Коментари
  • Той

    Той
    13 дек 2016 - отговори

    Diablo SV е с 6.0L агрегат, а това жълтото на снимките е Diablo VT 4x4, и е със 5.7L агрегат :)
  • Той

    Той
    13 дек 2016 - отговори

    Diablo SV е с 6.0L агрегат, а това жълтото на снимките е Diablo VT 4x4, и е със 5.7L агрегат :)
  • Ламбо диабло SV
    Двете букви SV не означават най-базовия вариант, както казвате. SV произлиза от италиански "super veloce" което означава "Супер Бързо".И е най мощния и бърз и нлрмално най-скъпия вариант ;) хич не е "базов"
  • Диабло

    Диабло
    21 яну 2017 - отговори

    SV не е най базовия вариант;) двете букви означават SV- super veloce, което преведено от италиански е "супер бързо" и е най скъпия и бърз вариант на тогавашното диабло.
Коментирай

Sending ...