1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype от Karmann. Най-рядкото Porsche на света се продава. Галерия

  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype
  • 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype 27 супер снимки. 1964 Porsche 901 Cabriolet Prototype

17 Dec 2016

Годината е 1964, мястото е автомобилният салон в Париж, а голямата премиера на Porsche, колата която наследява Porsche 356, легендата 911. Само дето прототипът на автомобила носил означението 901, на което Peugeot реагирали остро, поради вече наложената от французите номенклатура с трицифрени моделни означения и 0 в средата. Немците казват ‘Gut’, сменят нулата с едно и се ражда 911.

Porsche обаче вече има няколко 901-чки, две от които дават на каросерийните специалисти Karmann, които да изработят прототипи на модела без покрив. Ангажирането на Karmann за целта не е изненада, защото майсторите вече имали опит с производството на откритото Porsche 356. Именно един от тези два автомобила виждате на снимките, 1964 Porsche 901 Cabriolet, което можем спокойно да наречем един от най-редките модели на марката правени някога.

Конкретната кола е с номер на шасито 13360, номер на двигател 902841 и е доставена на тестовия отдел на Porsche на 10 септември 1964. Там автомобилът е ползван за редица... тестове, като в последствие немците се отказват от този тип кабрио концепция, в полза на тарга типът, който считат за по-безопасен. Прототипът е на 34 хил. километра и представлява невероятно парче от автомобилната история, което RM Sotheby's ще продадат на търг през февруари.

Невероятна кола, която ни подсеща и за предшественика, вече споменатото 356. Припомняме ви симпатичното ‘Blu’, което навъртя 1 000 000 мили.

Много практичен и интересен!