TopGear замразиха дълбоко Porsche 911. Колата на главния си редактор... Галерия

  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра
  • Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра Дълбоко замразено Porsche. Галерия 20 кадъра

24 Dec 2016

Британското издателство на сп. TopGear реши да провери как се държи едно Porsche 911 Carrera 4S, на ниски температури. И по-специално, как се държи автомобилът след 8-часов престой на -18 градуса по Целзий. И, още по-специално, как се държи личният автомобил на г-н Чарли Търнър, човекът който седи зад кормилото на вероятно най-престижното, тиражирано и уважавано автомобилно списание в света.

Къде се случва това? Случва се в тестовия център на компания на име Mira, който се занимава с измерване способността на превозните средства да се размразяват. За целта, в случая това чисто новичко 991.II бива дълбоко замразено и напръскано с дейонизирана вода. След 8 часа престой в камерата, специалистите от Mira палят колата и записват до каква степен са се размразили различни области от автомобила. Като например предното стъкло, задното стъкло, огледалата. Хората наблюдават, преценяват и записват резултатите на всеки две минути. Работа, знаете как е.

Резултатът? Колегите от TG казват, че са публикували материал по въпроса в последния си брой, който за съжаление не притежаваме. Но, в публикацията в TopGear.com уточняват, че колата е била напълно функционална след екстремния тест. И също така се извиняват на главния си редактор, за това което са и причинили. Тестът е любопитен, като визуалните резултати може да видите в галерията. Чак се замисляме дали да не се огледаме за достатъчно голям фризер в близост до София, който да побере Land Cruiser-а на нашия главен редактор...

И, като стана въпрос за Land Cruiser и лед, се сетихме за един доста по-... мокър случай на автомобилно измръзване. Което си е чисто потъване, отвсякъде. Цъкнете на снимката точно под това изречение, след като първо разцъкате замръзналото 911 горе.

Първородната Godzilla!