Байковете отвръщат на удара. След мощната електрическа офанзива при автомобилите, дойде времето и на е-байковете. Галерия и коментари

  • The Johammer J1 electric motorcycle e един от многото байкове с поглед в близкото бъдеще The Johammer J1 electric motorcycle e един от многото байкове с поглед в близкото бъдеще
  • Струва близо 60 хил.лева и и може да измине 200 км. Струва близо 60 хил.лева и и може да измине 200 км.
  • Към алуминиевата рама са прикрепени амортисьорите и батерията Към алуминиевата рама са прикрепени амортисьорите и батерията
  • „Този байк е супер удобен, а и не се налага да правиш нищо с краката, прави страхотно впечатление и всички те заглеждат“, казва основателят Йохан Каар „Този байк е супер удобен, а и не се налага да правиш нищо с краката, прави страхотно впечатление и всички те заглеждат“, казва основателят Йохан Каар
  • Light Rider е проектиран от AP Works, дъщерна компания на Airbus. Рамата е изцяло 3-D принтирана. Light Rider е проектиран от AP Works, дъщерна компания на Airbus. Рамата е изцяло 3-D принтирана.
  • Тежи 35 килограма, батерията е 6 киловата, пробег неизвестен. Тежи 35 килограма, батерията е 6 киловата, пробег неизвестен.
  • Цена? Скромните 100 хил. лева Цена? Скромните 100 хил. лева
  • Холандският дизайнер Роналд Мейс прави първата серия Motormen с основна мисъл как да помогне за намаляването на замърсяването в големите градове Холандският дизайнер Роналд Мейс прави първата серия Motormen с основна мисъл как да помогне за намаляването на замърсяването в големите градове
  • „Исках да постигна пълна прозрачност при дизайна и изработката, каквото виждаш, това купуваш, без скрити детайли“ - казва Мейс.Батерията издържа 100 км градско каране и максимална скорост от 45 км/ч „Исках да постигна пълна прозрачност при дизайна и изработката, каквото виждаш, това купуваш, без скрити детайли“ - казва Мейс.Батерията издържа 100 км градско каране и максимална скорост от 45 км/ч
  • Изработен изцяло ръчно в Холандия, единствено батерията е китайска, цената на байка е около 13 хил.лева Изработен изцяло ръчно в Холандия, единствено батерията е китайска, цената на байка е около 13 хил.лева
  • Базираните в Калифорния Vintage Electric досега имат два модела. ‘Tracker’ (на снимката) и ‘Cruz’ Базираните в Калифорния Vintage Electric досега имат два модела. ‘Tracker’ (на снимката) и ‘Cruz’
  •  И двата са с ретро дизайн и разполагат с модерна литиево-йонна батерия. И двата са с ретро дизайн и разполагат с модерна литиево-йонна батерия.
  • Този концепт на Tesla e-байк е дело на лондонския дизайнер Янс Слапинс. Този концепт на Tesla e-байк е дело на лондонския дизайнер Янс Слапинс.
  • “Мисля, че електрическите мотоциклети имат огормен потенциал и най-добрият вариант за развитието им е Tesla Motors”, казва той “Мисля, че електрическите мотоциклети имат огормен потенциал и най-добрият вариант за развитието им е Tesla Motors”, казва той
  • “Вярвам, че Tesla могат да направят страхотен байк и затова кръстих моя проект ‘Model M'.Мощност на батерията 150 киловата и 4 режима на каране – състезателен, дълъг път, стандартен и еко“ “Вярвам, че Tesla могат да направят страхотен байк и затова кръстих моя проект ‘Model M'.Мощност на батерията 150 киловата и 4 режима на каране – състезателен, дълъг път, стандартен и еко“
  • Базираните в Холандия Springtime правят този концептуален е-байк ‘Bolt’ Базираните в Холандия Springtime правят този концептуален е-байк ‘Bolt’
  • “ Решихме да изградим дизайна около визията на пистовите мотори и мисля, че се получи добре“, казва главният пич в компанията, Нийлс Карис “ Решихме да изградим дизайна около визията на пистовите мотори и мисля, че се получи добре“, казва главният пич в компанията, Нийлс Карис
  • Компанията на Карис работи с гиганти като Nike и Coca Cola. Има големи надежди, че байкът скоро ще се произвежда Компанията на Карис работи с гиганти като Nike и Coca Cola. Има големи надежди, че байкът скоро ще се произвежда

29 яну 2017

Като започнем от Toyota, Nissan, BMW, Mercedes, Huyndai, стигнем до иноваторите Tesla и компании като Faraday Future с техния FF91, електрическите автомобили вече не са поглед в бъдещето, те са настояще. Е-байковете или по-точно, електрическите мотоциклети, до скоро, като че стояха извън полезрението на производителите. Електрическата революция обаче е на ход и нещата се променят много бързо. Tesla, Airbus и други иновативни компании вече действат смело и резултатите са налице.

Макар и все още солени като цени, е-байковете демонстират добри характеристики и страхотен дизайн, което със сигурност няма да остане незабелязно от модерните градски хора със средни и високи доходи. А и добре знаем, че цените с напредването на технологиите вървят единствено и само надолу. Електрическите двуколесни возила ще стават все по-достъпни и разнообразни. Разгледайте страхотните снимки с коментарите под тях и вижте близкото бъдеще, сега.

Коментирай

Sending ...