Nissan направи по-бърза версия на 370Z. Убедени сме, че е по-бърза, вижте лепенките


09 Apr 2017

‘Racing Stripes’, надлъжните ивици през предния капак и тавана, а понякога и задния капак, са най-ефективния начин за вдигане на потентността на една кола, при това без увеличаване на разхода. Не е ли така? Nissan прибягват точно до този способ при 370Z, кола която произвеждат вече осем години, давайки повод на нас медиите (и на хората, и на нас хората; и ние сме хора) повод да заговорят отново за колата.

Пълното наименование на рефреша е Nissan 370Z Coupe Heritage Edition и за съжаление мощностният скок е само визуален, без технически. Двигателят остава познатия 3,7-лиров VVEL V6 с 328 к.с., а скоростите 6 механични (с нов съединител обаче) или 7 автоматични. Освен с ивиците на предния капак Heritage Edition се отличава по леко обновените фарове и стопове, дръжките на вратите в „опушен“ хром иии... до голяма степен това е всичко.

Разочаровани? Ами, не, бихме се порадвали на повече тяга, но Nissan така или иначе си предлагат готиното Nismo. Ясно е, че лепенките са просто аварийно освежаване за NAIAS, но колата си остава супер готино купе, което – освен това – не се среща толкова често у нас, да не кажем че е изключителна рядкост. Така че ако дадете 80+ хил. лв. за нов (или 40-ка за малко употребяван) 370Z, ще карате по-рядко возило от S 63 AMG например и от фирмения GT-R.

И като стана въпрос за GT-R, съвсем наскоро японците пуснаха специална версия Nissan GT-R Track Edition, която генерира 565 коня и в чиито интериор има едва 11 копчета, да не пречат. Кликнете на този вишнев Track Edition за пълната галерия и инфото.

Сбогом V10!