Вашето Audi TT RS ви се струва прекалено скучно? Вече може да го накичите с ‘Audi Sport Performance Parts’

  • Галерия от 27 снимки. Галерия от 27 снимки.

12 Jul 2017

От Audi не са глупави и знаят, че тунингът е бизнес за милиони. И защо тези милиони да отиват при ABT, MTM и… Madness Motorport (на последните пожелаваме поне няколко, все пак са си наши хора), като могат да отиват при самите Audi? По тази логика BMW пуснаха M Performance Parts, а сега инголщадци предлагат аналогични ‘Audi Sport Performance Parts’ програми за TT и R8, като по-нататък гамата ще се разшири и за останалите модели.

Каталогът за разкрасяване на Audi Sport включва не само аеро джвъчки, но и няколко вида пружини например за TT S и TT RS, по-мощни спирачки и компоненти свързани с тях, както и изпускателна система Akrapovič. Черните 20-ки, които виждате и на двете коли на снимките спестяват общо 7,2 кг при TT и 8 кг при R8, като идват с 255/30 гуми в четирите края при първото, докато колата с V10 мотора се обува в 245/30 отпред и 305/30 отзад.

От Audi казват, че аеро елементите не са само за шоу, но и подобряват поведението на колите. При R8 снабдено с Audi Sport Performance Parts сплитер, крило отзад и дифузьор, силата на притискане при 150 км/ч нараствала двойно. На 52 кг... Не, че се съмняваме в стабилността на автомобила - при 330 км/ч силата ставала 100 кг. Вътре пък ASPP ъпгрейднатите салони могат да предложат карбонови планки за смяна на скоростите (доста яки) за поръчаните със 7-степенния S tronic, волани от алкантара с централен маркер за да се знае кога гумите са прави, а специално за TT са разработили карбонова ферма, заменяща задните седалки. С нея олеквате с още 20 кг и няколко хилки.

Разгледайте обилната галерия с подобрени Audi-та, след което може да кликнете на това R8 Spyder V10 plus, зелено кабрио със 610 коня и максимална скорост 328 км/ч 

 

Първородната Godzilla!