Hyundai i30 N ви е прекалено див? Пробвайте i30 Fastback
В същия ден, в който Hyundai представи своя нов хотхеч i30 N с 275 к.с., на бял свят се появи и версията седан на i30. Или по-скоро версията i30 Fastback. Защото на практика колата има пет врати и двуобемна каросерия, така че не е седан. По-скоро мислете за петата врата като за тези, които има при Octavia или Superb. i30 Fastback използва техниката на хечбека и комбито, но иска да изпъкне с повече елегантност.
Като цяло появата на по-седанеста каросерия не е нещо необичайно в класа. Megane Sedan се радва на голям успех, японските конкуренти също обичат подобни версии, а Hyundai се е справил забележително елегантно с дизайна, така че да не се харесва само на пенсионирани клиенти.
Интересно е, че Fastback не е изцяло технически идентичен с хечбека и комбито. Окачването е свалено с 5 мм надолу, което го приближава до спортното такова при i30 N. Освен това амортисьорите са по-твърди от тези на хечбека. Това е добър начин да накарат възрастните клиенти да не се задържат дълго пред модела.
За съжаление сивият модел от снимките не може да се поръча с двулитровия мотор от i30 N. Вместо това Hyundai ще ви предложи доста по-постен 1,4-литров бензинов турбо двигател със 140 к.с. и избор между ръчка и автоматик. Вероятно най-продавани ще бъдат еднолитровият турбо вариант със 120 к.с. и 1,6-литровият със 110 к.с. Сред опциите ще откриете всичко най-добро по отношение на сигурността, което кола с подобни размери би могла да притежава - активен круиз контрол, асистент за спазване на лентата и безконтактно зареждане на телефона.
Остана да направите своя избор - спокоен семеен седан, който не е точно седан или наточеният хотхеч i30 N?