Audi RS 4 Avant с 2.9 TFSI, 450 коня, 600 Нм и 4,1 сек от 0-100. Моделът отново е с битурбо V6
Осемнадесет години по-късно Audi RS 4 Avant отново е с битурбо V6. При първото поколение моторът бе 2,7-литров с 380 коня, последваха две инкарнации с 4.2 V8, за да се стигне до последното четвърто издание, това което виждате в галерията и видеото. С него модификацията се връща към оригиналната концепция.
Колата е доста поизострена, като дори има вентилационни решетчици при фаровете и стоповете. От Audi Sport казват, че са черпили вдъхновение и от Audi 90 quattro IMSA GTO, а синьото Nogaro blue е опция и е препратка към оригиналното RS 4 Typ 8D от 1999-та. Опционални са и 20-инчовите джанти при серийни 19-ки, както и матричните LED фарове. Dynamic Ride Control (DRC) активното окачване и керамичните спирачки също се таксуват допълнително.
Включен в базовата цена от 79 800 евро (20 бона по-евтино от това червено RS 4 долу, кликнете на него) обаче е новият 2,9-литров V6 TFSI. Агрегатът генерира 450 коня, тоест точно колкото стария 4,2-литров V8, но въртящият момент е със 170 Нм повече, вече 600 Нм. Колата е с 80 кг по-лека и в резултат на всички тези работи е и малко по-бърза: 0-100 за 4,1 секунди (4,7 преди). Мксималната скорост е ограничена на 250 км/ч, но допълнителният RS пакет я отключва до 280 км/ч.