10 неща, които трябва да знаете за новото Porsche 911 GT3 RS

  • Разгледайте галерията, за да се запознаете с десетте най-интересни детайла на новото 011 GT3 RS Разгледайте галерията, за да се запознаете с десетте най-интересни детайла на новото 011 GT3 RS
  • Мощността е увеличена: Това е Porsche RS. RS значи „още по-бърз“ или поне нещо такова. Мощността е вдигната с 20 к.с. до 520, което се отразява в спринт до 100 км/ч за 3,2 секунди. Мощността е увеличена: Това е Porsche RS. RS значи „още по-бърз“ или поне нещо такова. Мощността е вдигната с 20 к.с. до 520, което се отразява в спринт до 100 км/ч за 3,2 секунди.
  • Вдига 9000 об/мин: Първоначалните съобщения бяха за малко над 8000 об/мин, но звукът при 9000 об/мин ще да е истински епичен. Има и нова изпускателна система. Ей така, за звук! Вдига 9000 об/мин: Първоначалните съобщения бяха за малко над 8000 об/мин, но звукът при 9000 об/мин ще да е истински епичен. Има и нова изпускателна система. Ей така, за звук!
  • По-лек е, естествено: Само от стелките са спестени 5 килограма. Някаква врътка с хомологацията на опционалното оборудване обаче означава, че на хартия теглото е запазено същото – 1420 кг. Не се връзвайте, ние знаем, че колата е по-лека с 29 кг. По-лек е, естествено: Само от стелките са спестени 5 килограма. Някаква врътка с хомологацията на опционалното оборудване обаче означава, че на хартия теглото е запазено същото – 1420 кг. Не се връзвайте, ние знаем, че колата е по-лека с 29 кг.
  • GT3 RS вече е зелен: Но не в екологичния смисъл. Говорим за цвета. Казва се Lizard Green. И е избран, за да не останат незабелязани гигантският спойлер и перфорациите за охлаждане навсякъде по каросерията … GT3 RS вече е зелен: Но не в екологичния смисъл. Говорим за цвета. Казва се Lizard Green. И е избран, за да не останат незабелязани гигантският спойлер и перфорациите за охлаждане навсякъде по каросерията …
  • Ще завърта „Ринга“ за 7:05: Ще бие стандартното GT3 (7:12,7 минути), а също и старото GT3 RS (7:20 минути), но ще изостава от маниакалното GT2 RS с неговите 6:47,3 минути. Все пак атмосферният двигател има някои ограничения. Не големи… Ще завърта „Ринга“ за 7:05: Ще бие стандартното GT3 (7:12,7 минути), а също и старото GT3 RS (7:20 минути), но ще изостава от маниакалното GT2 RS с неговите 6:47,3 минути. Все пак атмосферният двигател има някои ограничения. Не големи…
  • Близнак на GT2 RS: На практика техниката е от най-бързото Porsche. Разликите са в системата за завиване на задните колела. Ако поръчате пакета Weissach ще получите магнезиеви колела, които спестяват общо 12,5 кг. Близнак на GT2 RS: На практика техниката е от най-бързото Porsche. Разликите са в системата за завиване на задните колела. Ако поръчате пакета Weissach ще получите магнезиеви колела, които спестяват общо 12,5 кг.
  • Аеродинамиката е подобрена: Нима очаквахте друго? Най-съществените промени са в отворите в каросерията. Въпреки гигантската компютърна мощ, вложена в разработката на колата, точно тези промени са се случили след реални тестове в Лапландия. Аеродинамиката е подобрена: Нима очаквахте друго? Най-съществените промени са в отворите в каросерията. Въпреки гигантската компютърна мощ, вложена в разработката на колата, точно тези промени са се случили след реални тестове в Лапландия.
  • Поръчвайте бързо: Porsche отсега знае, че GT3 RS ще се произвежда бавно. Предният вариант бе направен в около 5000 екземпляра. Всяка отделна опция, като магнезиевите колела или карбоновите спирачки, ще забавя производствения процес. Поръчвайте бързо: Porsche отсега знае, че GT3 RS ще се произвежда бавно. Предният вариант бе направен в около 5000 екземпляра. Всяка отделна опция, като магнезиевите колела или карбоновите спирачки, ще забавя производствения процес.
  • Автоматикът: Мда, стигнахме и до него. Причината е очевидна: 7-степенната PDK е по-бърза от механиката. Ако толкова държите на ръчката, поръчайте GT3 Touring или нормалното GT3. Автоматикът: Мда, стигнахме и до него. Причината е очевидна: 7-степенната PDK е по-бърза от механиката. Ако толкова държите на ръчката, поръчайте GT3 Touring или нормалното GT3.
  • Главният инженер Андреас Пройнингер е луда глава: Кара дърт байкове, свири на китара и кара жълт Dodge Ram с 5,7-литров компресорен мотор. Освен това обича да дрифти с най-новите Porsche-та, за да усети прототипите лично. Главният инженер Андреас Пройнингер е луда глава: Кара дърт байкове, свири на китара и кара жълт Dodge Ram с 5,7-литров компресорен мотор. Освен това обича да дрифти с най-новите Porsche-та, за да усети прототипите лично.

21 Feb 2018

Две са особено забележителните особености на предното поколение Porsche 911 GT3 RS. Първата: механичната скоростна кутия. И втората: стикерите по колата, подсказващи, че това е най-бързото атмосферно и ориентирано към писта 911. Новото издание запазва само едно от двете.

Преди да заклеймите компанията, че отстъпва от традициите на ръчните скорости, не забравяйте, че практически вече няма моторен спорт, в който да се използва механиката. И че новата PDK е изключителна. Освен това погледнете на нещата от положителната гледна точка – стикерите вече са стандартни. А кой не ги обича!?

Както виждате колата е по-скоро леко обновяване, отколкото изцяло нов RS. Това е последният модел от серията 991.2 преди Porsche да представи новото 911 по-късно тази година. Като имаме предвид, че старото GT3 RS беше абсолютно невероятно, то е очевидно, че не са имали какво толкова да подобряват. И все пак открихме десет неща…

Разгледайте галерията, за да се запознаете с тях.

 

Лукс от Китай!