1974 Honda CB750K: от развалина в прекрасен мотор
Целият проект се променя драстично, заради… куче. Ник Акоста току-що е взел „новия“ си мотоциклет и му е монтирал прясно боядисания резервоар. „Беше кръстоска между брат и кафе, всичко бе загубено. Клипоните, Motogadget мигачите в края на кормилото, вилката, предната джанта…“ Ник свива рязко за да избегне животното и съсипва мотора.
И понеже мотоциклетният сезон в Канада не е много дълъг, Ник преглъща разочарованието от падането и веднага се заема за работа. Първо сменя системата на запалването с Dynatek, след което монтира 4-в-1 изпускателна система Cyclexchange. Въздухозаборникът пък е Cognito Moto и е изработен от фрезован алуминий, които седи супер.
Следва дилема: Ник не може да режи дали да заложи на модерното или класическото, но в крайна сметка везните се накланят към второто. Той поръчва подобаваща седалка и инсталира изключително стилното „яйце“. Вилката е от 1975 GL1000, което осигурява повече твърдост отпред, както и по-сериозна спирачна мощ, поради двата диска.
Чиста визия. Това е било целта на майстора и е постигната. „Върл почитател съм на компонентите от фрезован метал, затова използвах колкото се може повече такива.“ Ник визира горния тройник, основата на уреда, капачката на резервоара, степенките и още неща. Какво мислите?