Официално: Новата Серия 7 на BMW е тук в целия си блясък

  • Галерия с 16 официални снимки Галерия с 16 официални снимки

16 Jan 2019

Добре, вече е официално и имаме числата. Обновената Серия 7 има предна решетка с 40% по-голям размер спрямо предшественика си. Освен това предницата е с 50 мм по-висока, което я превръща в съвършено луксозен и аеродинамичен танк.

Дължината е увеличена, както в стандартния, така и в дългия вариант, макар височината и широчината да са запазени. Добавени са нови въздуховоди, които да допълнят силата на могъщите дробове върху предния капак при охлаждането на двигателите.

Въпросните гигантски бъбреци охлаждат епични мотори с шест, осем или 12 цилиндъра. Върховият M760Li XDrive идва с добре познатия 6,6-литров V12 с 585 к.с., достатъчни за спринт до 100 км/ч за 3,8 секунди. Нов е осемцилиндровият вариант в 750i XDrive - с 530 к.с. от 4,4-литровия V8. Той спринтира до 100 км/ч за точно 4 секунди. Интересен е плъгин моделът с 394 к.с.и 12-киловатова батерия, достатъчна за цели 58 км изцяло на ток. Това ще е престижно и тихо. По-долу може да видите всички варианти за задвижване.

Както може да очаквате, лимузината идва с адаптивно пневматично окачване в стандартния си вариант. В списъка със стандартно оборудване ще откриете автоматично паркиране и излизане от гараж, както и два дисплея - 12,3-инчов пред водача и 10,25-инчов в средата на таблото. Воланът е нов, както и системата за развлечение на пътниците на втория ред. Детайлността е изумителна, а жаковете за свързване на външни устройства са съобразени с форматите USB и USB-C. Лазерните фарове идват като опция, а отзад се предлага нещо, което BMW нарича 3D светлини. Компанията ще предлага нови цветове, по-добро обезшумяване (защото всички недоволствахме от шумоизолацията на Серия 7, нали?) и гигантските бъбреци, които вече всички познаваме.

А ето и двигателната гама:

Дизелите идват в три варианта:

730d е 3-литров с 265 к.с. и 620 Нм от 2000 об/мин, достатъчни за 5,8 секунди до 100 км/ч (за xDrive, иначе 6,1 секунди) и среден разход 5,3 л/100 км. Цената му в Германия е 88 400 евро.

740d xDrive е 3-литров с 320 к.с. и 680 Нм от 1750 об/мин, достатъчни за 5,3 секунди до 100 км/ч (предлага се само xDrive) и среден разход 5,6 л/100 км. Цената му е 99 700 евро.

750d xDrive използва същия 3-литров мотор, но вече с 400 к.с. и 769 Нм при 2000 об/мин, достатъчни за 4,6 секунди и среден разход 5,8 л/100 км. Цената му е 116 600 евро.

Бензиновите варианта са:

750i xDrive с 4,4-литров V8 с 530 к.с. и 750 Нм от 1800 об/мин. Спринтът му до 100 км/ч отнема 4,0 секунди, средният разход е 9,5 л/100 км, а цената започва от 117 200 евро.

760Li xDrive идва с 6,6-литров V12 с 585 к.с. и 850 Нм от 1600 об/мин, гарантиращи 3,8 секунди до 100 км/ч и цена от 174 000 евро. В случай, че се интересувате, дузината цилиндри харчат 12,4 л/100 км.

Плъгин хибрид:

745e разчита на съчетание между бензиновия 3-литров мотор и електродвигател с общо 394 к.с. и 600 Нм, достатъчни за 5,1 секунди до 100 км/ч (с xDrive) и 54-58 км пробег на ток. Средният разход по безумния начин на изчисляване при хибридите е 2,1 л/100 км, а цената - 101 000 евро.

 

Много практичен и интересен!