Audi TT RS е тук с пет цилиндъра и 400 коня
Вероятно си спомняте, че когато през лятото Audi обнови TT германската компания не показа версията RS. Тази несправедливост бе поправена днес - пред нас са първите снимки на наточения модел във варианти купе и роудстър. Както е обичайно за Audi, трябва да сте сериозен почитател на марката, за да откриете промените - концентрирайте се върху предницата и по-големите отвори за охлаждане.
Забележете внушителния преден спойлер - може да се поръча в цвета на купето, в гланцово черно или с алуминиево покритие. Голямото задно крило има нови вертикални елементи, а дискретният стоп, свързващ двете задни светлини е препратка към подобното решение при A7 и A8.
TT RS стандартно идва с диодни светлини, а срещу доплащане се предлагат матрични адаптивни фарове отпред и OLED отзад.
Сърцето на RS продължава да бъде турбинираният 5-цилиндров бензинов мотор с 400 к.с. и 480 Нм - двигател на годината в категорията от 2 до 2,5 литра за девета поредна година. Той осигурява спринт до 100 км/ч за 3,7 секунди по пътя към максималните 250 км/ч (280 срещу доплащане).
Четирите колела получават споменатата порция от 480 добре подлютени нютонметри с посредничеството на 7-степенна S tronic, а изборът на джанти е ограничен до 19 и 20-инчови решения.
Audi започва да приема поръчки веднага, като цената в Германия стартира от 67 700 евро за купето и 70 500 евро за роудстъра.