Формула 1: Това са всички нови болиди за 2019

  • Mercedes-AMG F1 W10 EQ Power+ в ръцете на Хамилтън и Ботас се бори за шеста поредна титла при конструкторите. Самият Хамилтън вече изравни постижението на Фанджо, но на 17 март всички започват с 0 точки. Mercedes-AMG F1 W10 EQ Power+ в ръцете на Хамилтън и Ботас се бори за шеста поредна титла при конструкторите. Самият Хамилтън вече изравни постижението на Фанджо, но на 17 март всички започват с 0 точки.
  • Scuderia Ferrari SF90 е колата, с която Себастиан Фетел ще направи още един опит за първата си титла с Ferrari. Специалистите очакват младокът Шарл Льоклер да създаде сериозна вътрешна мотивация на германеца. Scuderia Ferrari SF90 е колата, с която Себастиан Фетел ще направи още един опит за първата си титла с Ferrari. Специалистите очакват младокът Шарл Льоклер да създаде сериозна вътрешна мотивация на германеца.
  • Red Bull Racing RB15 ще бъде в ръцете на Макс Верстапен и Пиер Гасли. Най-интересно ще бъде дали Red Bull ще съумее да извлече максимума от партньорството с Honda - нещо, което McLaren не успя да постигне. Red Bull Racing RB15 ще бъде в ръцете на Макс Верстапен и Пиер Гасли. Най-интересно ще бъде дали Red Bull ще съумее да извлече максимума от партньорството с Honda - нещо, което McLaren не успя да постигне.
  • Renault R.S.19 може да изглежда точно като стария болид, но двигателят Renault е изцяло нов. Френският отбор вече има в редиците си Дани Рикиардо, който ще опита в компанията на Нико Хюлкенберг да вкара отбора в топ 3 при конструкторите. Renault R.S.19 може да изглежда точно като стария болид, но двигателят Renault е изцяло нов. Френският отбор вече има в редиците си Дани Рикиардо, който ще опита в компанията на Нико Хюлкенберг да вкара отбора в топ 3 при конструкторите.
  • Haas VF-19 ще разчита на черно-златните цветове на легендарните болиди Lotus. Ромен Грожан и Кевин Магнусен имат тежката задача да подобрят петото място при конструкторите от миналата година. Haas VF-19 ще разчита на черно-златните цветове на легендарните болиди Lotus. Ромен Грожан и Кевин Магнусен имат тежката задача да подобрят петото място при конструкторите от миналата година.
  • McLaren MCL34 започва на чисто, след като последните години бяха пълен провал. Втора година с двигатели Renault и първа с двама супер млади пилоти - може да бъде интересно, ако Карлос Сайнц и Ландо Норис разполага с добра кола и бързо влязат в час. McLaren MCL34 започва на чисто, след като последните години бяха пълен провал. Втора година с двигатели Renault и първа с двама супер млади пилоти - може да бъде интересно, ако Карлос Сайнц и Ландо Норис разполага с добра кола и бързо влязат в час.
  • Toro Rosso STR14 има същите цветове като миналата година. Дани Квят и новакът Алекс Албън ще разполага с почти идентична техника на колегите си в Red Bull. Това ще е интересно. Toro Rosso STR14 има същите цветове като миналата година. Дани Квят и новакът Алекс Албън ще разполага с почти идентична техника на колегите си в Red Bull. Това ще е интересно.
  • Alfa Romeo Racing C38 ще бъде в ръцете на Кими Райконен и Антонио Джовинаци. Славен пилот, славно име на отбора на Sauber... Alfa Romeo Racing C38 ще бъде в ръцете на Кими Райконен и Антонио Джовинаци. Славен пилот, славно име на отбора на Sauber...
  • Racing Point RP19 ще бъде все така розов. Нов в отбора е Ланс Строл, който ще си партнира със Серхио Перес в преследване на точки. Racing Point RP19 ще бъде все така розов. Нов в отбора е Ланс Строл, който ще си партнира със Серхио Перес в преследване на точки.
  • Williams FW42 на практика е старият болид с нови цветове. Единствената хубава новина за почитателите на Williams е завръщането на Роберт Кубица, който ще кара за отбора редом до младока Джордж Ръсел. Williams FW42 на практика е старият болид с нови цветове. Единствената хубава новина за почитателите на Williams е завръщането на Роберт Кубица, който ще кара за отбора редом до младока Джордж Ръсел.

20 Feb 2019

Запознайте се с новите болиди във Формула 1. Ако някой ви каже, че това са старите болиди с нови цветове, честно казано, трудно ще го опровергаете. Промените в правилата за сезон 2019 бяха доста постни, а следващата голяма промяна се очаква през 2021. Най-сериозните разлики засега са в предния и задния спойлер, които са уголемени и опростени, за да се изчисти въздушната струя зад болидите и това да позволи по-лесни изпреварвания.

Друга промяна се крие в цветните индекси на Pirelli - тъкмо ги научихме и за радост компанията ги свежда до три - червен, жълт и бял - съответно за меките, средните и твърдите гуми. Отборите отново ще имат избор между супермеки, хипермеки, ултрамеки, дупермеки и смазващо дупер меки, но за улеснение трите цветни индекса ще се поставят за всяко състезание и само най-запалените зрители ще знаят какво се крие под червения, жълтия и белия в действителност. Останалите ще се задоволим само с меки, средни и твърди. Супер.

И още нещо: пилотите ще разполагат с 5 кг повече гориво за всяко състезание, за да не се налага да избират между бясно темпо и режим Пестене на гориво.

Разгледайте галерията, за да видите всеки един от новите болиди и цветовете им.

 

Лукс от Китай!