Базовото 911 Carrera е тук - има 385 к.с. и струва 105 хил. евро

  • Галерия с 12 снимки Галерия с 12 снимки
  • Кабриото е с около 14 хил. евро по-скъпо от закритата версия Кабриото е с около 14 хил. евро по-скъпо от закритата версия
  • 3-литровият битурбо боксер е с по-скромни турбини спрямо Carrera S. Иначе си е същият 3-литровият битурбо боксер е с по-скромни турбини спрямо Carrera S. Иначе си е същият
  • 0,2 секунди е разликата в спринта до 100 в зависимост от наличието или липсата на твърд покрив 0,2 секунди е разликата в спринта до 100 в зависимост от наличието или липсата на твърд покрив
  • Вероятно любимият ни интериор на спортен автомобил за 2019 Вероятно любимият ни интериор на спортен автомобил за 2019
  • Детайлите са изпипани до съвършенство и каквото не трябва да бъде оставено на сензорния екран, не му е оставено. Детайлите са изпипани до съвършенство и каквото не трябва да бъде оставено на сензорния екран, не му е оставено.
  • Оборотомерът е в центъра, където винаги е бил при едно уважаващо себе си Porsche Оборотомерът е в центъра, където винаги е бил при едно уважаващо себе си Porsche
  • Макар да е най-малкото 911, Carrera трудно може да се нарече скромна кола Макар да е най-малкото 911, Carrera трудно може да се нарече скромна кола
  • Вече всички версии имат еднаква задница със свързани стопове. Вече всички версии имат еднаква задница със свързани стопове.
  • 4,2 секунди до 100 км/ч - кой друг може да се похвали с такива числа за базовата си версия 4,2 секунди до 100 км/ч - кой друг може да се похвали с такива числа за базовата си версия
  • Ще различите двете задници - тази на Carrera и Carrera S само по липсата на буквата S Ще различите двете задници - тази на Carrera и Carrera S само по липсата на буквата S

30 Jul 2019

Когато през есента на 2018 Porsche представи изцяло новото поколение 992 на 911, компанията избра да направи това с модификациите Carrera S. Едва сега, повече от половин година по-късно, “базовото” 911 е тук в чистия си и неподправен вариант Carrera. Без S.

Както подобава Carrera идва във варианти Coupe и Cabriolet и само със задно предаване. Двигателят е същият 3-литров боксер като в Carrera S, но с преработени турбини, така че мощността му е 385 к.с., а въртящият момент - 450 Нм. Опция за ръчни скорости няма, поне засега, като превключването става с планките зад волана или изцяло автоматично. За идеалния момент на смяната се грижи умният софтуер на 8-степенната трансмисия PDK с два съединителя.

В сравнение с предшественика си новата Carrera е увеличила мощността си с 15 к.с., така че спринтът до 100 км/ч вече отнема 4,2 секунди (4,0 с пакета Sport Chrono). Числата за кабриото са съответно 4,4 и 4,2. Максималната скорост на закрития вариант достига 293 км/ч, а на открития - 291 км/ч. Общо взето губите около 0,5 секунди спрямо Carrera S в спринта, разликата в максималните скорости е 15 км/ч. Интериорът на двете обаче е еднакъв - супер висококачествен, с гигантски 10,9-инчов сензорен екран и бутони за различни режими - движение на мокро, например. Активното окачване, керамичните спирачки и всичко останало, което обичаме при Porsche, са опция за 911 Carrera.

Как да различите двете версии? Освен очевидното отпадане на буквата S от задния капак, ще ви помогне и размерът на джантите - 19-ки отпред и 20-ки отзад при Carrera, което е с един номер по-малко от S-ката.

Макар новото 911 Carrera да е най-достъпното 911 в гамата, цената му не звучи особено бюджетна. Купето стартира от 104 655 евро, докато за кабриото ще ви трябват 118 935 евро.

 

Много практичен и интересен!