Volkswagen T-Roc... Convertible. Покривът пада за 9 секунди


14 Aug 2019

Процедурата по отваряне и затваряне на автоматичния текстилен гюрук може да се извършва и в движение, при скорост до 30 км/ч. По-важното обаче е, че Volkswagen T-Roc Convetible... въобще съществува. Досега няколко производителя се опитаха да успеят с 'SUV' кабриолети, но не можаха да се похвалят с особено добри продажби.

T-Roc обаче има сериозни предпоставки за добри продажби (или поне да надмине тези на двата модела, които споменаваме след няколко думи), защото, първо, изглежда доста прилично от ужасяващия Nissan Murano CrossCabriolet, а и защото ще е доста по-достъпен от все още произвеждащия се Range Rover Evoque Convertible. И защото досега VW са продали над 360 000 T-Roc-a, така че откритата версия има потенциал.

Техническите с нормалния T-Roc? Ами, освен вече споменатия текстилен гюрук, колата е получила система от автоматично изскачащи зад втория ред седалки ролбари, в случай на преобръщане, задължителното подсилване на шасито и, вероятно, усилващи елементи в A-колонките. Що се отнася до функционалността? Багажникът е с обем 284 литра, което означава с 161 по-малко от този на нормалния T-Roc (445 литра), а пътниците на втория ред седят малко по-високо от хората отпред.

Двигателите? T-Roc Cabrio дебютира с два турбо бензинови мотора, 1-литровия 3-цилиндров агрегат със 115 коня и 200 Нм, както и с 1,5-литровия 4-цилиндров със 150 коня и 250 Нм. По-мощният мотор може да се поръча и със 7-степенна кутия с два съединителя. По-нататък вероятно ще се появят още версии, като нищо чудно да видим и R версията с 2-литровия мотор с 300 коня, 400 Нм, 4MOTION задвижване и 7-степенна DSG.

Фенове сме! A вие?