Осем невероятни числа зад новия Golf

  • Галерия с осем любопитни числа, свързани с новия Golf VIII Галерия с осем любопитни числа, свързани с новия Golf VIII
  • 35 000 000. Толкова автомобила Golf са произведени от първите седем поколения на колата до днес. 35 000 000. Толкова автомобила Golf са произведени от първите седем поколения на колата до днес.
  • 26 000 000 от тези коли са слезли от поточните линии на завода във Волфсбург. 26 000 000 от тези коли са слезли от поточните линии на завода във Волфсбург.
  • 8400 работника във Волфсбург са ангажирани пряко със създаването и производството на Golf. 8400 работника във Волфсбург са ангажирани пряко със създаването и производството на Golf.
  • 2700 части. Толкова са всички части в колата, без електронните платки и сензори. 2700 части. Толкова са всички части в колата, без електронните платки и сензори.
  • 1340 метра кабели има в Golf VIII “с всички екстри”. 1340 метра кабели има в Golf VIII “с всички екстри”.
  • 962 електронни датчика, сензори и връзки. Доста впечатляващо, но и доста неща, които да се чупят, както би казал някой, който още кара Golf II. 962 електронни датчика, сензори и връзки. Доста впечатляващо, но и доста неща, които да се чупят, както би казал някой, който още кара Golf II.
  • 69 километра - толкова изминава един Golf VIII, преди да слезе от поточната линия - носен от ръцете на роботи. 69 километра - толкова изминава един Golf VIII, преди да слезе от поточната линия - носен от ръцете на роботи.
  • 23 транспортни робота пренасят колата от един цех в друг по време на производството, за да стигне до вас с лъскавите си екраните 23 транспортни робота пренасят колата от един цех в друг по време на производството, за да стигне до вас с лъскавите си екраните

27 Oct 2019

Осмото поколение Volkswagen Golf беше представено тази седмица и очаквано се превърна в централна новина във всички автомобилни сайтове. Но докато повече внимание бе обърнато на семплата еволюция на дизайна, плъгин версиите или новите матрични фарове, то впечатляващите числа, съпътстващи производството и историята на новия Golf VIII, останаха в сянка. Докато чакаме колата в България в началото на новата година (първите доставки са за Германия и Австрия, предвидени за началото на декември), няколко числа, привлякоха вниманието ни.

Разгледайте галерията, за да се убедите, че цифрите са любопитни!

 

Много практичен и интересен!