Mercedes е кралят по продажби в премиум сегмента за 2019 г., BMW остана втори


11 яну 2020

Имаме резултатите за един от любимите ни спорове на автомобилния пазар. Вече официално можем да потвърдим, че Mercedes-Benz е най-продаваният премиум бранд за 2019 година, оставяйки зад себе си вечните врагове BMW и Audi.

За 12-те месеца на изминалата година марката от Щутгарт е реализирала 2,34 милиона продажби, а баварците могат да се похвалят с 2,17 милиона. Audi изостава сериозно на третото място с 1,85 милиона продажби.

Ако погледнем нещата от друга перспектива - BMW Group с участието на Mini и Rolls-Royce, числото нараства на 2 520 307 коли срещу 2 339 562 за Mercedes-Benz, но тук вече няма да можем да говорим за директно сравнение на двете немски премиум марки.

Брандът със звезда за емблема може да се похвали, че е лидер в премиум сегмента на пазари като Германия, Великобритания, Франция, Испания, Белгия, Швейцария, Полша, Португалия, Южна Корея, Япония, Австралия, Тайланд, Виетнам, Сингапур, Канада и Южна Африка.

У нас положението е съвсем различно спрямо глобалното. Лидер в премиум сегмента е BMW с 1276 продажби, а Mercedes-Benz остава втори с 914. Audi e трети с постижение от 624 доставени нови МПС.

Коментирай

Sending ...