Lexus към клиенти на Tesla: Поиграхте си, сега по-сериозно


13 Mar 2020

Агресивният маркетинг е нещо като запазена марка на автомобилните брандове в САЩ - атакуват се често и напълно директно - нещо, което е напълно немислимо на родна земя. Но дори и умните маркетолози на фирмите понякога изпускат края и чудесен пример за това идва от Lexus.

Една от последните рекламни кампании на японците е насочена директно към собствениците на автомобили Tesla. В електронно писмо до голям брой такива клиенти, Lexus подканва потребителите да спрат да се "забавляват" и да погледнат нещата на сериозно.

“Trade in your Tesla! You’ve had your fun, now it’s time for zero compromise.”

Преведено от маркетингов език, всичко това гласи нещо подобно - забравете за Tesla, елате да видите сериозните коли. Интересно ни е едно - дали всичко това е законно от гледна точка на произхода на мейл адресите на тези потребители. Съвсем отделен е моралният въпрос за начина на провеждане на рекламата. Вашето мнение?

Първородната Godzilla!