VW T-Roc кабрио е у нас. Цените започват от 50 хил. лв.

  • Галерия с 12 снимки на модерния наследник на Beetle кабрио Галерия с 12 снимки на модерния наследник на Beetle кабрио

11 юни 2020

Най-новият модел на Volkswagen вече се продава и у нас. T-Roc Cabriolet е едно от малкото предложения със сгъваем покрив в класа на кросоувърите и идва тъкмо навреме за топлия сезон. Новото кабрио разчита на класически интериор с 2+2 места, който побира в доста компактна дължина от едва 4,27 метра. 280-литровият багажник е доста скромен, но това е цена, която собствениците на кабриолети обикновено са склонни да заплатят. 

T-Roc Cabriolet залага на класически лек сгъваем покрив с трислойна текстилна конструкция и механизъм с електрохидравлично задвижване, който го отваря напълно автоматично за девет секунди (11 сек на затваряне, не знаем защо), като това е възможно и по време на движение със скорост до 30 км/ч. Защитата на пътниците е решена с изскачащи в случай на преобръщане ролбари.

Опционални са два екрана за контрол и управление на функциите - блокът контролни прибори Digital Cockpit е с диагонал 10,25 инча и ви е познат от цялата гама на VW Group, а инфоразвлекателната система Discover Media e 8-инчов сензорен екран. Тя работи с вградена eSIM карта, което осигурява интернет и достъп до фунциите на We Connect.

Базовото ниво на оборудване Style идва с функция за автоматично аварийно спиране при градско движение и разпознаване на пешеходци, автоматична спирачна система и поддържане на лентата за движение. R-Line е другото налично ниво, което добавя по-добри диодни фарове, седалки с по-добра странична опора и споменатата 8-инчова система със сензорен екран. Плюс доволно количество табелки R-Line.

Кабриото идва с избор между 3-цилиндровия 1.0 TSI със 115 к.с. (200 Нм) и 4-цилиндровия 1.5 TSI със 150 к.с. (250 Нм). Шестстепенна ръчна предавателна кутия и предно предаване са част от стандартното оборудване, а по-големият TSI може да се комбинира и със 7-степенна DSG с два съединителя.

Търсите още по-малък кросоувър от VW? Какво ще кажете за твърдопокривния T-Cross?

 

Коментари
Коментирай

Sending ...