Кой каза, че GT-R не става за офроуд?

  • 12 снимки на зебрата GT-R 12 снимки на зебрата GT-R

10 Jul 2020

Skoda Scout, Subaru Forester, Volvo Cross Country, Audi Allroad - яките комбита на кокили току-що си намериха майстора. Запознайте се с този мега як Nissan GT-R, който очевидно е добре подготвен за края на света. И какво по-добро от Годзила за офроуд? 

Творението е дело на холандската фирма Classic Youngtimers Consultancy, която е монтирала ново окачване с 12 см по-голям клиренс. 3,8-литровият V6 разполага с 600 коня (спрямо стандартните 485). Когато проверихме последно, подобна мощност беше достатъчна, за да газите локви, коловози и малки държавни образувания. Както виждате, монтирани са и допълнителни светлини, така че въпросното газене да може да се извършва в тъмната част от денонощието. Резервната гума също е намерила нов начин да изрази себе си. И с това общо взето промените се изчерпват.

Епичният офроуд GT-R е изминал 46 500 км, докато е бил нормален GT-R. Идва с пълна сервизна история и подробно описание на техническите промени. Цената от 95 хил. евро звучи доста солено, но ексклузивността идва като безплатна опция...

Предпочитате GT-R да е по-нисък? Имаме видео за вас:

 

Лукс от Китай!