Чисто новият Bayon е най-малкият кросоувър на Hyundai
Харесвате Kona, но ви е много голям!? Hyundai току-що представи най-новия си кросоувър със звучното име Bayon. Корейският модел се намесва в оспорвания сегмент на VW T-Cross и Nissan Juke, като цената му трябва да падне под тази на базовата Kona (37 400 лв.)
Името на новия модел идва от името на столицата на баските във Франция, като идеята на Hyundai е да подчертае, че моделът е разработен изцяло с идеята за европейския пазар.
Както може да предположите, освен повдигнатото окачване и черните защитни елементи по калниците, Bayon не може да предложи особени възможности извън пътя. Задвижващи са предните колела. Дължината на колата е 4,18 м, а междуосието от 2,58 метра издава близката роднинска връзка с хечбека i20.
Тя личи най-силно в интериора, който във всички варианти идва с 10,25-инчов екран зад волана. Повечето функции се управляват от 8-инчов сензорен екран, като срещу доплащане той може да бъде заменен от по-голям 10,25-инчов екран.
В началото ще се предлагат само три варианта за задвижване. Първият е 1,2-литров четирицилиндров с 84 к.с., а другите два са трицилиндрови. И двата разчитат на 1-литров трицилиндров мотор – съответно със 100 и 120 к.с., като и в двата случая въртящият момент е 172 Нм. И двете версии идват с 48-волтова хибридна система, като може да избирате между 6-степенна ръчка и 7-степенен автоматик с два съединителя.
Ускорението до 100 км/ч съвсем не е най-същественото в този тип автомобили, но все пак ще споделим някои числа: по-бързата версия вдига 100 км/ч за 10,3 секунди, докато по-бавната – за 10,7. Автоматикът се нуждае от цели 11,7 секунди за същото упражнение.
Не пропускайте видеото ни с Hyundai Tucson: