Nissan Patrol Nismo излиза с атмосферен 5,6 V8 и 428 к.с.

  • Галерия от 8 снимки на Nissan Patrol Nismo 2021 Галерия от 8 снимки на Nissan Patrol Nismo 2021

01 Apr 2021

Премиерирата на новият Nissan Patrol Nismo вече е факт. Моделът бе виртуално представен на събитие в Дубай и вече може да се поръчва на цени от 105 000 долара за Близкия Изток.

Nismo версията на Nissan Patrol е с 5,6-литров атмосферен V8 двигател. Същият мотор се предлага в най-високите нива на оборудване на Patrol V8, при които той разполага с 400 к.с. Но тук, японските инженери го настройват да генерира 428 к.с. и 560 Нм максимален въртящ момент. Изборът за скоростна кутия е само един и това е 8-степенен автомат.

Patrol Nismo е с агресивен дизайн, с графитено сив екстериор с червени акценти, малък nismo надпис на радиаторната решетка, 22-инчови ковани алуминиеви джанти, Bilstein окачване и централна светлина за мъгла като на болид от Формула 1. Просто най-дебелото създавано някога Nismo не може да се сбърка със стандартната версия Patrol.

Актуалното шесто поколение на Nissan Patrol (Y62), което се произвежда от 2010 г., получи фейслифт през септември 2019 г. С появата на Nismo очевидно изцяло новата генерация ще се забави поне още година-две.

Осемместният салон на Patrol Nismo запазва цветовата разцветка на екстериора. Всичко е решено в тъмно сиво, черно и червено, комбинирано с много алкантара и карбонови елементи. На централната конзола са позиционирани два дисплея, които се появяват при фейслифта на Patrol преди две години. Аудио системата е дело на Bose с 13 високоговорителя, като тя поддържа Apple CarPlay и Android Auto.

Историята на Nissan Patrol е много по-дълга от тази на цели автомобилни марки. Първото поколение (4W60), което е в стила на военния Willys Jeep, излиза малко след края Втората световна война, като производството му започва през 1951 г. Девет години по-късно последва втора генерация през 1960 г., кръстена заводски “60”. Моделът продължава своята еволюция през десетилетията, достигайки 2010 г. до шестия модел (Y62), който в момента продължава да се сглобява в Япония, Русия и Нигерия.