VW ще строи изцяло нов завод за Trinity

  • Заводът във Волсфбург ще продължи да съществува, но към него ще се добави изцяло нов за електромобили Заводът във Волсфбург ще продължи да съществува, но към него ще се добави изцяло нов за електромобили
  • Засега това е единственото изображение на Trinity, което имаме Засега това е единственото изображение на Trinity, което имаме
  • Супер седанът се очаква през 2026 и ще бъде изцяло електрически Супер седанът се очаква през 2026 и ще бъде изцяло електрически
  • Той ще предлага ниво 4 на автономност, т.е. в повечето ситуации ще може да се движи сам Той ще предлага ниво 4 на автономност, т.е. в повечето ситуации ще може да се движи сам
  • VW ID.3 се произвежда в Дрезден VW ID.3 се произвежда в Дрезден
  • Заводът във Волфсбург Заводът във Волфсбург

11 Nov 2021

VW Group планира да изгради изцяло нов завод за своя електрически топ модел Trinity. Противно на всичко, което ще чуете преди изборите, заводът няма да е у нас, нито в Турция или където и да било в района, а във Волфсбург, в близост до завода за конвенционални модели.

Новото съоръжение ще бъде построено специално с идеята да произвежда супер седана Trinity – наследник на Passat и сочен за конкурент на Tesla Model S. Високотехнологичният VW се очаква да бъде представен чак през 2026 г.

Високотехнологичен завод

VW изчислява, че изграждането на изцяло нов завод ще бъде по-евтино, отколкото преоборудването на съществуващите за производство на електромобили. Високотехнологичният завод ще бъде в голяма степен автоматизиран, което веднага предизвика спорове със синдикатите, които дори може да костват поста на Херберт Дийс, изпълнителния директор на VW Group. Производството на един автомобил ще отнема около 10 часа. При планирано годишно производство от 250 000 коли, това значи, че на всеки две минути от завода ще излиза нов Trinity. Очаква се новият завод да се захранва изцяло от зелена енергия.

Trinity

Засега се знае сравнително малко за новия VW Trinity. Това ще бъде новият флагман на компанията и в голяма степен наследник на Passat. Седанът ще бъде изцяло електрически и ще стъпва на новата мащабируема платформа на компанията, която ще дава възможност за автономно или близко до изцяло автономното управление, вероятно от ниво 4.

Засега няма никаква техническа информация за модела, но VW твърди, че той ще предлага революция по отношение на пробега и скоростта на зареждане.