Tuthill Porsche Lightweight 911K тежи 850 кг, а моторът му се развърта до 11 000 об/мин.
Това са 185 завъртания на коляновия вал за една… секунда. Би следвало 3,1-литровата машина в задната част да звучи великолепно. Не се споменава нищо за мощността, но тя със сигурност е предостатъчна за силни усещания зад воланa, предвид че колата тежи 850 кг, почти двойно по-малко от едно съвременно Porsche 911 Turbo S.
Може и да не сте чували за Ричард Тътхил, но този британец е легенда в моторспорт средите и сред общността на занимаващите се с ремонти, реставрация и модифициране на Porsche 911. Неговият подход обаче е малко по-различен от този на Singer. Макар, че именно Tuthill Porsche са отговорни за Singer ACS, офроуд творението на калифорнииците, което всъщност е разработено до голяма степен от екипа на Ричард във Великобритания.
А това Porsche Lightweight 911K? Направено по желание на клиент, който очевидно не е пестил средства. Скоростната кутия е магнезиева, захваната е с карбонова скоба, предпазната клетка вътре е титаниева – мерките за олекотяване са брутални, семплият метален ключ е перфориран.
Още карбон? Почти всички панели – тавана, вратите, предните и задните калници, двата капака, броните, дори разделителната преграда на двигателния отсек. А надписът отзад е фрезован от титаниева сплав. Вътре? Доста семпъл интериор, особено на фона на колите на Singer.