Най-новият Nissan GT-R е по-комфортен от всякога

  • Галерия с 25 снимки. Галерия с 25 снимки.
  • GT-R NISMO Special edition GT-R NISMO Special edition
  • GT-R NISMO Special edition GT-R NISMO Special edition
  • GT-R NISMO Special edition GT-R NISMO Special edition
  • GT-R NISMO Special edition GT-R NISMO Special edition
  • GT-R NISMO Special edition GT-R NISMO Special edition
  • GT-R NISMO Special edition GT-R NISMO Special edition
  • GT-R NISMO Special edition GT-R NISMO Special edition
  • GT-R NISMO Special edition GT-R NISMO Special edition
  • GT-R NISMO Special edition GT-R NISMO Special edition
  • GT-R NISMO GT-R NISMO
  • GT-R NISMO GT-R NISMO
  • GT-R NISMO GT-R NISMO
  • Nissan GT-R NISMO Nissan GT-R NISMO
  • GT-R Premium edition T-spec GT-R Premium edition T-spec
  • GT-R Premium edition T-spec GT-R Premium edition T-spec
  • GT-R Premium edition T-spec GT-R Premium edition T-spec
  • GT-R Premium edition T-spec GT-R Premium edition T-spec
  • GT-R Premium edition T-spec GT-R Premium edition T-spec
  • GT-R NISMO GT-R NISMO
  • GT-R NISMO GT-R NISMO
  • GT-R Premium edition T-spec GT-R Premium edition T-spec

13 Jan 2023

С нов дизайн на решетката, технологии от последно поколение и майсторска изработка, новите модели са върха на GT-R R35, каза Ашавни Гупта, шефът на Nissan, при представянето на вероятно последното освежаване на актуалното поколение Nissan GT-R.

А защо по-комфортен? Така интерпретираме част от оптимизациите, които Nissan споделят в прессъобщението си. Като например, че „моделите са с подобрена аеродинамика и качество на возията. Мощността остава непроменена, но нивото на шум и вибрации са намалени, а звукът е внимателно настроен за да подобри комфорта в купето“.

Ревизираният Nissan GT-R ще се предлага в общо 8 варианта, шест от които с 570 к.с. и 637 Нм. Това са Pure, Black и Premium Edition, заедно с Nissan GT-R Premium edition T (зеленикаво сивата кола от галерията), който идва стандартно с карбон-керамична спирачна система. GT-R Track edition engineered by NISMO и GT-R Track edition engineered by NISMO T-spec също са с мощността, до която японците настроиха модела още при оптимизациите през 2016 г., но както може да предположите от ‘Track edition’, гледат повече към пистата.

Другият автомобил на снимките е най-екстремната версия GT-R NISMO Special edition, която е с 600 к.с., 652 Нм и „прецизно балансирани по отношение на масата си части на двигателя, като сегменти, мотовилки и колянов вал“. Основна техническа новост при тази кола е добавеният диференциал с ограничено приплъзване на предната ос. Окачването също е подобрено, както и аеродинамиката. Колата идва с карбонов преден капак и брутално изглеждащи карбонови седалки Recaro.

Цените? Nissan все още не казват нищо по въпроса, но вероятно ще са малко по-високи от досегашните. Проверка в японския сайт на марката показва, че досегашният с GT-R Premium edition T започва от 19 904 900 йени, които са еквивалентни на 222 668 лв. У нас? Няма да намерите ценова листа, защото за съжаление моделът вече не се предлага в Европа.

Най-добрият в класа си?