Аквариум за рибки!
Неразрушимият танк
Спомняте ли си, когато колите бяха правени да издържат, а не да се чупят ден след гаранцията да изтече? Аз лично започвам да забравям тези периоди. Явно се дължи на модерната вълна от "Тесли и техните пирони", както и автомобили Duracell и VARTA, които между другото въобще не са бъдещето, но да оставим това за по-късно. Както и да е, можете да поразпитате за дизеловите двигатели на VW от старата школа и тяхната сила. Надеждността беше на друго ниво. Тогавашните времена бяха толкова различни в сравнение с днешните Blue Motion пластмасови кутии. Инженерите всъщност мислеха преди заваряването и чертаеха преди сглобяването. Ех, стига с ненужната носталгия.
НАЧАЛОТО
Нека разгледаме един VW Passat Syncro от вече далечната 1998 г. (по-късно наречен 4Motion).
Двигателят (1.9 TDI) е бил и все още е НАЙ-ДОБРИЯТ, ПРАВЕН НЯКОГА, и всеки път, когато видите главни букви в статията, знайте, че не ви крещя, просто забравям да изключа бутона за главни букви.
Багажното пространство на комби версията, ви дава възможност да натоварите и Луната при повече желание. Нещо, което почти не се среща при новите модели автомобили.
КОЖЕН ИНТЕРИОР... добре ... ПОДГРЯВАНЕ НА СЕДАЛКИ ... много добре... Темпомат... отлично…
Както се очаква от стара кола, интериорът е висококачествен и е във възможно най-добрата си форма, включително кожените седалки и панелите на вратите. Някои ще кажат сега „да, но изглежда старо и изморено“. Добре, донякъде съм съгласен, но предпочитам да е използван и остарял, отколкото да се разпада след 2 години, защото някой глупак от финансовия отдел е казал, че имал „по-добро решение за доставчика на интериорни материали, които щели да бъдат с 3% по евтини и това щяло да донесе на компания много позитиви“! Прозорците работят перфектно без досадните драскащи шумове, климатикът също, въпреки, че сигурно последното му зареждане е било преди Христа.
Трябва да споменем и “4x4” системата
Нашият старши екземпляр има една от първите му версии - Syncro, която по-късно бива наречена 4Motion. Вярвате или не, много хора са се опитвали да поставят такава кола във всякакви ситуации ( включително и аз самия), но задачата се оказва доста трудна. Сняг, кал, дъжд, чакъл, както и хлъзгави пътища, са от малкото неща в списъка на обедното меню на тези Пасати.
В заключение ще добавя все пак нещо за баланс. Да, стари коли са, да бавни са, да ЕС забранява вече ползването им в повечето градове. Но за мен старите VW продукти си остават едни от най-надеждните и най-качествените.
За хейт и акъл в коментарите, както винаги :)