Тази Tesla е на 600 000 км с оригинална батерия и електромотор


21 Mar 2023

През януари тази година ви разказахме за германец, който е навъртял 1,7 млн. километра със своята Tesla Model S, но е трябвало да смени 12 батерии и няколко електромотора гаранционно. Натъкнахме се обаче на друга Tesla, която е с доста по-малък пробег, но отново в известен смисъл рекордьор. И то с оригиналните си компоненти.

Не разполагаме със снимка на екстериора, но този Model S 75D вече е на 600 000 километра, като собственикът казва, че не са сменяни нито батерията, нито задвижващите електромотори. Деградацията на батерията за този пробег е 16 процента, което е намалило пробега с едно зареждане до около 320 километра. По-голям проблем като резултат от деградацията собственикът открива в това, че зареждането от 80 до 100 процента става доста по-бавно отпреди.

Какви ремонти все пак са били правени през годините? В последните няколко са сменени полуоските, компресора на климатика, предните камери (3 пъти) и 3 броя дръжки на вратите, като последните са сред добре известните дефекти на Model S. Предни дискове и накладки са били сменени за първи път на 460 000 километра.

До края на гаранцията на тази Tesla остават около 3,5 години, за които собственикът планира да достигне кота 1 000 000 километра. Дали батерията и електромоторите ще издържат без нужда от смяна? Ще разберем в следващите три години и половина.

Първородната Godzilla!