Заключили единственото българско Lamborghini Sián с ключовете вътре


28 Mar 2023

Пичовете от @bulgarian_registry са свършили супер много детективска работа по издирването на инфо за две от най-специалните Lamborghini-та в България – Centenario и Sián FKP 37.

Centenario

Започваме със Centenario, което е по-рядката кола – едва 20 произведени купета (включително това у нас) и 20 роудстъра – по случай 100-годишнината на Феручо Ламборгини. Излишно е да казваме, че това е единственото Centenario у нас. Голият карбон е акцентиран с детайли в Giallo Taurus. Произведено е през 2017 г. с първи собственик в Хонконг, който го продава на колекционер в Сингапур. През януари 2022 г., обаче, колата отново е обявена за продажба в Хонконг, откъдето я купува българският ѝ собственик. Пристига в България в контейнер директно от Хонконг през февруари 2022 г. Тъй като е купена с инвестиционна цел, никога не е снимана в движение по пътищата на страната и е твърде вероятно да не я видим на свобода. В момента е във Франкфурт за годишното си сервизиране от центъра на Lamborghini, като в близките седмици се очаква отново на българска земя.

Sián FKP 37

Другото рядко Lamborghini в България е едно от 63-те произведени купета Sián. На света има и 19 роудстъра. “Нашият” екземпляр е лакиран в Blu Nethuns и Nero Aldebaran. Колата е произведена през 2021 г. и за първи път е изложена в шоурума на Lamborghini във Виена. Първият собственик е чех, след това сменя няколко държави с втория си собственик – като знаем за поне две – Полша и Франция. Българският колекционер я купува от Франция и е трети собственик. Подобно на Centenario-то, и това Lambo е купено предимно с инвестиционна цел, което означава, че шансът да го видите по пътищата ни е доста малък.

Любопитен детайл от живота на българският Sián e, че колата била заключена с ключовете вътре преди няколко месеца. Наскоро и тя е била във Франкфурт за годишно сервизиране, както и във Виена за фотосесия, организирана от Lamborghini. В момента е обратно в България.

 

Сбогом V10!