Авто пазар: Този Jaguar XJ8 Long 4.0 V8 е незавършен проект с цена 8000 лева
Много от феновете на автомобили в България си имат по един проект в гаража - машина, която чака по-добри дни, за да бъде приведена в оригинален вид и да се използва за кратки шофирания през уикендите. За някои проекти обаче, моментът на истината така и не настъпва и те не виждат завършената си фаза.
Не точно такъв е случаят с автомобила от снимките по-горе, но все пак той е обявен за продажба. Чест прави на собственика, че описва всичко до най-малкия детайл, както и основния минус на автомобила - проблем с дросела, с който той не може да се справи от известно време.
Даваме думата на собственика и неговото описание (публикуваме без редакторска намеса):
"Колата е незавършен проект в движение.
Цената за която бих се разделил с колата е 8000 лв, като се има предвид, че трябва да се оправи проблема с дросела.
Няма смисъл да коментирам в чужбина по колко пари вървят и такива, не ми е цел да съм на печалба с тази кола, тъй като ми е любим модел и се надявах да мога да му се нарадвам и съхраня с времето. В момента е на 25г. и се води Youngtimer и тепърва цената ще му нараства.
На 260000 км е, разполага с 2 катализатора.
Продавам я, тъй като вече не разполагам с нерви които да пилея по нея. В последните няколко месеци влиза когато си иска в авариен режим и записва грешка в дросела (P0123 Throttle Position Sensor/Switch A Circuit High Input).
Колата няма гнило, аз съм втори собственик на колата ( от около 60К КМ) в България и за последната 1 година са похарчени над 8000 лв за части по нея за реставриране. (разполагам с фактури както и Google Sheets документ)
Има каско до 03.10.2023г. на стойност 18 хиляди български лева (18000.00лв)
В момента има нужда от следните неща:
Да се проследи какъв е проблема с дросела (предполагам е електрически, но поради липсата на адекватни майстори в държавата, аз се отказвам от този проект, тъй като аз не мога да отстраня този проблем (Давам и PDF-и със всичките схеми на колата, service workbooks и как да се диагностицират, аз съм намерил какъв е проблема, но няма кой да го отстрани.))
Да се претапицира тавана и волана.
Да се пребоядисат вратите
Давам много резервни части към нея, като някои от тях са следните:
Дросел
Компютър с имобилайзер, KTM модул, ключалки и ключове.
Части от интериора (седалки, капаци, лайсни и т.н.)
Двигателни декоративни лайсни
Колата разполага със следните неща:
Дълга база купе без никакво гнило или ръжди. С подгрев на задните седалки и неработещ на предните.
V8 4.0 AJ26 двигател с последно поколение timing chain guides (металните).
Ъпгрейднат алуминиев корпус за термостата (който е запознат с AJ26 мотора знае за болежките им, тъй като са пластмасови от завода и се напукват с времето).
Нови 8 бр. бобини и свещи (давам и старите бобини с тях, те също са работещи)
Шлайфани глави, напаснати и регулирани клапани.
Подменени всичките гарнитури с нови, пак разполагам със снимки, както и старите части.
5hp24 Скорости със сменена помпа.
По окачването няма никакви забележки, повечето неща са сменени с нови, както и четирите амортисьора с Bilstein OEM replacement.
Нови 4 диска, спирачни маркучи, рециклирани апарати и накладки.
По колата не са жалени никакви средства, но за съжаление вече не става въпрос за пари, а за мерак, желание, знания и време, за да може да се отстрани проблема с дросела.
Колата е в движение, пали и върви, но е в Engine Fail Safemode, което я кара да държи високи обороти, не работят тракшъна и стабилизиращата система.
Има дни в които просто решава, че ще работи и всичко и е наред."
За повече информация, посетете оригиналната обява.
В рубриката на DizzyRiders "Авто пазар" ви запознаваме с обяви за автомобили от вторичния пазар у нас. Никаква част от тях не са спонсорирани под каквато и да е форма. Екипът ни не носи отговорност за некоректна информация от страна на продавачите, нито играе ролята на посредник между потенциални купувачи и продавачи.