Авто пазар: Lancia Dedra с 460 к.с. се продава за 18 000 лева


13 Jun 2023

90-те години на миналия век бяха може би последното десетилетие, в което Lancia предлагаше наистина пълна гама от страхотни автомобили. Тогава Dedra беше в шоурумите на марката като по-практична версия на Delta. Днес живите бройки в България са единични, но една невероятна Dedra търси своя нов собственик.

Това не е просто добре поддържана машина, а сериозно силово доработена такава. Ще оставим на собственика да ви разкаже повече за модификациите и състоянието (публикуваме без редакторска намеса):

"Един четиригодишен тунинг проект. Напълно легален, регистриран, с пресен преглед и гражданска отговорност автомобил. 460HP на мотора, 377HP на гумите при 6600Rpm, 428Nm при 5200Rpm, (бууст 1, 6Bar). Двигател Lancia 2, 0 16V, Турбо Garrett GT2871P, с Т3 0. 63 А/Р турбинен корпус и външен 38мм Турбосмарт гейт, двоен интеркулер. Тръбен хром-никелов колектор на 63мм. ЕКУ от Fiat Coupe, ремапнато (ЕКУ бууст контрол). Бензинова помпа Валбро 255 л/ч с директно захранване (налягане 3 бара), инжектори 560 кубика. Степен на сгъстяване 8. 7: 1. Напълно портната глава с пипнати фаски на леглата и клапаните. Метална гарнитура 1. 1мм. Cometic MLS. Атмосферни валове. Kовани JE бутала, изпускателни клапани Supertech - инконел, Н-профил рейсинг олекотени биели (540 грама) Eagle, Clevite TriArmour NASCAR performance лагери, рейсинг свещи NGK злато-паладий. Шлайфан по новите бутала блок с пресен хонинг от Флекс Хон.

Колянов вал - модифициран за усилване мазането на биелните лагери. Термостат на 83 гардуса (Delta Integrale). Скоростна кутия - усилена със стоманени гнезда за лагерите, горна и долна плочи. Допълнителна обработка на всички зъбни предавки за максимална издръжливост. Задвижване 4х4 Integrale с най-късата версия на централния диференциал. Съединителт е с двоен притискател, твърд метало-керамичен диск - 5 плочки и усилен лагер. Генерация на 76мм, неръждавейка, тиха и не подсказваща какво има под капака. Предни спирачни дискове 310мм от 166 V6 и 4 бутални Брембо апарати с накладки Минтекс. Отзад - оригиналните предни дискове и апарати. Рейсинг спирачни маркучета. Две разпънки на двигателния отсек горна и отдолу на роговете на моста.

Окачването е с пружини на Hormann и червени амоптесьори Кони. Джант Borbet 16 /7. 5J/ЕТ30 с 28мм фланци. Иновейт за смесите, буустметър и EGT. Визуални промени удължена предна броня (да се скрие добре кулера), раздути калници поради факта, че следата на автомобила е разширена с 56мм. Проектът е завършен 2018г и e с приблизителна стойност 35000лв. За пет години съм минал около 7000км, като автомобилът е ползван само за кеф и не е участвал в гонки, изключая няколко тестови. В момента е с гуми на един сезон, със сменени масла и филтри готов за подвизи. С цел опазване на мотора, се кара на 0, 8Bar и е страшен кеф. Автомобилът е правен безкомпромисно и има огромен потенциал за развитие за 500+HP."

Оригиналната обява можете да видите на този линк. Цената е 18 000 лева.

В рубриката на DizzyRiders "Авто пазар" ви запознаваме с обяви за автомобили от вторичния пазар у нас. Никаква част от тях не са спонсорирани под каквато и да е форма. Екипът ни не носи отговорност за некоректна информация от страна на продавачите, нито играе ролята на посредник между потенциални купувачи и продавачи

Фенове сме! A вие?