Новият Turbo E-Hybrid е най-мощният Cayenne в историята
Porsche продължава да допълва гамата на обновения Cayenne. Сега към Cayenne (353 к.с.), Cayenne E-Hybrid (470 к.с.) и Cayenne S (474 к.с.) се добавя Turbo E-Hybrid, който наследява старото Turbo (на задния капак пак пише само Turbo). Мощността е внушителна: 739 к.с., комбинирани с 949 Нм.
600 от тези конски сили идват от преработения 4-литров V8 с две турбини, като електромоторът добавя 176 к.с. и черпи енергия от доста голяма 25,9-киловатчасова батерия, скрита под багажника. Само си помислете, че първото поколение Nissan Leaf имаше 24-киловатчасова батерия и се движеше само на ток, а в новия Cayenne Turbo E-Hybrid основната работа на батерията е да запълва турбо дупките и да прави числата за ускорение още по-абсурдно ниски… При това осигурява цели 82 км на ток, при спокойно каране, разбира се. Гигантът (2570 кг) вдига 100 км/ч за 3,7 секунди (с пакета Sport Chrono) и подминава закотвените на 250 км/ч произведения от Мюнхен и Щутгарт, като достига максимална скорост от 295 км/ч.
На улицата ще различите новия Turbo E-Hybrid по новата предна броня с по-големи отвори за охлаждане, по двойката алуминиеви изпускателни тръби (с квадратни накрайници, за разлика от кръглите при Cayenne S) и по червените спирачни апарати.
Топ версията на Cayenne вече може да се поръча, като цените за стандартната каросерия в Германия започват от 176 хил. евро, а версията Coupe идва срещу почти 180 хил. евро. Добавете пакета GT и сумата значително надхвърля 200 хил. евро.