Volkswagen представи нова автомобилна марка
ID.UX. Това е името на поредния бранд, който ще съществува под шапката на Volkswagen Group. На този етап няма да видим марката в Европа, тъй като фокусът ѝ ще бъде китайският пазар.
"Марката Volkswagen вече може да се похвали с 40-годишна успешна история в Китай и сме решени да продължим това положително развитие в новата ера на индивидуалната мобилност, затвърждавайки доверието на нашите китайски клиенти", коментира главният изпълнителен директор на Volkswagen Томас Шефер. "Премиерата на концептуалния ID.Code дава добра предварителна представа за бъдещето на марката Volkswagen в Китай - с нов дизайн, нови технологични стандарти и съпреживяване на бранда, ориентирано изцяло към нуждите и желанията на нашите китайски клиенти. Заедно с нашите китайски партньори, днес ние поставяме началото на нова ера в индивидуалната мобилност в Китай."
Какво е ID.Code? Това е нов концептуален автомобил на немците, който представя как ще изглеждат серийните модели на ID.UX за Китай. В периода до 2030 година моделното семейство ID. на китайския пазар ще нарасне до общо 16 модела, като тази внушителна гама ще включва и пет електромобила от новата дъщерна марка ID.UX. Те ще отбележат своя пазарен дебют до 2027 година.
Предвижда се също Volkswagen да представи поетапно електрически варианти на своите модели с ДВГ и да разшири своята продуктова гама на пазара в Китай с нови, високоефективни plug-in хибридни модели с над 100 километра автономен електрически пробег. В периода до 2030 година, своята пазарна премиера на китайския пазар ще отбележат общо дванайсет нови модела с ДВГ и шест автомобила с хибридно задвижване с емблемата на Volkswagen.