Dacia Spring вече с до 100 к.с.
Dacia представи сериозно обновление за Spring, като запазва позицията му на най-достъпния електромобил в Европа, но добавя съществено повече мощност и техника за по-уверено извънградско движение. Базовата версия вече развива 70 к.с. вместо досегашните 45, а по-високият вариант скача от 65 на 100 к.с., стъпка, която скъсява междинното ускорение от 80 до 120 км/ч от 26,2 на 10,3 секунди при базовия мотор и от 14 на 6,9 секунди при по-мощния.
Под каросерията промените са не по-малко важни: Spring най-сетне получава напречна стабилизираща щанга (anti-roll bar), с пренастроени амортисьори и пружини, както и подобрени спирачки. Аеродинамиката е доработена и при версиите с 14-инчови колела коефициентът на съпротивление пада от 0,745 на 0,660, което допринася за по-стабилно поведение и ефективност.
Електрическата система също е развита: внедрена е нова LFP батерия с капацитет 24,3 кВтч – първият електромобил на Renault, който използва тази химия за батерия. Ускорено е и DC зареждането: мощността на бързия ток се повишава от 30 на 40 кВ, като диапазонът от 20 до 80% се покрива за 29 минути. Тези промени целят по-практично всекидневно ползване и по-малко време на зарядната станция.