Renault лансира нова марка, но тя няма да произвежда автомобили

Renault лансира нова марка, но тя няма да произвежда автомобили
18 Dec 2025

Renault Group, заедно със своя стратегически партньор Castrol, обяви лансирането на новата си съвместна марка Renault Castrol GTX, формулирана с прерафинирани базови масла (RRBO). С това лансиране Renault Group става първият автомобилен производител, който въвежда тази усъвършенствана технология в най-новите си спецификации за моторни масла.

Лансирането започва с RN17 (5W-30), което вече е налично в европейската дилърска мрежа и обхваща над 50% от автомобилите на Renault Group в Европа. В комбинация с вече пуснатите RN700 и RN710, които ще бъдат последвани от RN720 и AN2022 през 2026 г., Renault Group ще бъде единственият автомобилен производител, който предлага пълна гама от премиум моторни масла за всички свои модели, формулирани с RRBO.

Маслата се рафинират повторно с помощта на съвременна технология, за да отговарят на стандарт, еквивалентен на този за новото масло. В комбинация с експертния опит на Castrol, тези масла отговарят или надвишават техническите изисквания на Renault Group, като същевременно поддържат защитата на двигателя, неговата производителност и гаранционното покритие.

„Това лансиране прави Renault Group първият автомобилен производител, който предлага цялата си най-нова гама автомобили с масла от ново поколение, произведени от прерафинирано базово масло“, заяви Франсоа Делион, вицепрезидент „Глобално следпродажбено обслужване“ в Renault Group. „Това е истинско доказателство, че устойчивостта може да върви ръка за ръка с безкомпромисна производителност и качество през целия жизнен цикъл на автомобила.“

„Чрез съвместното разработване на тези продукти помагаме на Renault Group да отговори на нуждите на клиентите днес и утре с високопроизводителни, нисковъглеродни смазочни материали за автомобилния сектор“, заяви Славек Радон, вицепрезидент „Бизнес развитие и партньорства“ в Castrol.

Gen Z харесва този автомобил!