Merc S-Class W126 „за шефа на Якудза“. Чист и оригинален, като изключим стойката и джантите... „Да“ или „не“? Галерия


09 Feb 2019

Гавра с класиката или едно достойно модерно съществуване? Оскверняване или допустим модерен щрих? Въпроси, въпроси…

Не ми харесва, определено. Защо пиша за неща, който не ми харесват? Защото не съм на тази планета, първо, и второ, защото W126 заслужава да бъде припомняна, почти при всякакъв повод. Семпла, категорично желязна, „build to last”, с може би най-плътния звук от затваряне на автомобилна врата е-вър.

Доколко е окей да се нарушава класическата визия на тази икона? Живеем в свят и времена, в който табутата са все по-малко, така че защо не. На мен лично не ми допадат тези модификации, въпреки че в Work джантите с дизайн „Ferrari F40“ и достоверни звезди на тях, не са лоши. Разчекнатостта обаче като, че ли не подхожда на тежестта и зрелостта на W126.

Освен, ако не сте висш член на „Якудза“. Тогава всичко си идва на мястото, дори и правата изпускателна система, тръгваща от 2,8-литровия редови шестак, работещ под предния капак с размерите на маса за тенис. Която всъщност одобрявам, както и останалата част от колата, която е запазена в оригинал.

Текст: Иван Монев

Сбогом V10!