Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер

  • Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер
  • Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер
  • Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер
  • Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер
  • Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер
  • Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер
  • Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер
  • Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер
  • Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер
  • Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер Автобусът Lambo Aventador е само със задно. Супер

06 May 2016

Дали става за дрифт? Вероятно, ако намерите няколко хектара пуст и гладък асфалт. Въпреки, че не е ясно дали конструкцията ще издържи на такова натоварване. Което също така би разпиляло чашите със шампанско на n-броя пътници.

Колата е дело на британците от Cars for Stars и е изгубила двойното си предаване, за сметка на няколкото добавени метра тяло. Моторът остава непроменен: готиният атмосферен V12 с 650 к.с. и 690 Нм. По-яка е от Lincoln Town Car, нали?

Първородната Godzilla!