Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените.

  •  Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените. Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените.
  •  Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените. Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените.
  •  Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените. Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените.
  •  Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените. Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените.
  •  Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените. Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените.
  •  Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените. Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените.
  •  Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените. Toyota Land Cruiser FJ40 с 8,4-литров V8 и 1280 коня. От най-обикновените.

17 May 2016

И е от там долу, от Австралия. Озитата обичат да откачат по колите си, особено когато говорим за драг и дрифт, а този Cruiser направен именно за второто. Единственият FJ40 за дрифт? Мноого вероятно.

Пичовете са обули в него голям блок Chevy, който се пълни от компресор, чийто ремък по-скоро наподобява транспортна лента, отколкото нещо предвидено да върти двигателна ролка. Заборникът пък е изработен от карбон.

Окачването? Дооста променено, заедно със задвижването, което е получило един куп чаркове от производители известни в Австралия, а двигателни са само задните колела. Вътре имаме дигитален централен уред и три допълнителни показателя за това какво се случва, заедно с чифт състезателни колани, които седят доста абсурдно на разделената пейка отпред.

Отзад пък е настанен щедрият 120-литров резервоар за метанол – тези 8,4-литра и 1280 коня трябва да се хранят отнякъде. А що се отнася до ламарините, не, няма никаква боя, освен останалата по покрива. Цялото купе е минало през пясъкоструйката (без тавана) и е оставено така. Поне засега.

 

Най-достъпният пикап у нас?